روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که محمود خسروی در دیدار نوروزی با همکارانش در شرکت زیرساخت با بیان اینکه تمامی خدمات مورد نیاز اپراتورها را واگذار کرده‌ایم، گفت: هیچ اپراتوری نمی‌تواند ادعا کند که نتوانسته است از شرکت ارتباطات زیرساخت خدمات مورد نیازش را دریافت کند و این موفقیت بزرگ در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه نیروی انسانی این شرکت به دست آمده است.

وی با اشاره به این نکته که گزارش مالی شرکت ارتباطات زیرساخت بدون بند حسابرسی شده است، تصریح کرد: ما تاکنون گام‌های متعددی برای ارایه خدمات به مردم برداشته‌ایم و گام‌های بعدی را  بلندتر برمی‌داریم.

او افزود: در ابتدای خصوصی‌سازی همکاران ما با دغدغه‌های زیادی روبرو بودند اما خوشبختانه هم اکنون در شرایطی  قرار گرفته‌ایم که شاهد همدلی و تعهد سازمانی بالا بین همکاران شرکت هستیم.

در ادامه این مراسم اسماعیل  رادکانی -معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت- با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال گذشته عنوان کرد: در سال 94 پهنای باند از 200 گیگابیت بر ثانیه با رشدی سه برابر به 600 گیگابیت افزایش یافت و ظرفیت IP داخلی نیز از 107 گیگ به 195 گیگ افزایش یافت.

وی در ادامه افزود: ظرفیت Vpls نیز از 47 گیگ با رشدی پنج برابر به 275 گیگ رسید.

مسعودرضا سلطانی -معاون طرح و توسعه و فناوری‌های نوین- هم به بهره‌برداری از پروژه‌های مهم تدبیر 1 و 2، تلاش 1 و 2 و فجر در سال 94 اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها در سال گذشته شاهد ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز در بخش ارتباطات هستیم.

آمار ظرفیت IP داخل کشور در حالی 195 گیگابیت بر ثانیه مطرح شده که مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیمه بهمن 94 اعلام کرده بود "در ابتدای دولت یازدهم ظرفیت شبکه IP داخل کشور 624 گیگابیت بر ثانیه بود که با 641 درصد رشد هم‌اکنون به 4000 گیگ رسیده است که این افزایش ظرفیت، زمینه خدمت‌رسانی بهتر را به مردم فراهم خواهد کرد".

در همین خبر گفته شده که پهنای باند با رشدی سه برابری به 600 گیگابیت بر ثانیه رسیده است در حالیکه همان گزارش مربوط به نیمه بهمن 94 می‌گوید که ظرفیت پهنای باند بین‌الملل از 72 به 307 گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

با این حال مشخص نیست که این اختلاف آمار ناشی از چیست.