محمود واعظی با اشاره به آخرین جلسه هیات دولت در سال 94 اظهار کرد: بعد از این جلسه دکتر روحانی در جمع خبرنگاران بهار را پیام‌آور اعتدال، میانه‌روی، صلح، دوستی و برادری برای همگان دانست و پایان تحریم‌ها، موفقیت در برجام، انتخابات هفتم اسفند و باران برکت الهی را از مهم‌ترین دستاوردهای امسال خواند.

وزیر ارتباطات ابراز کرد: رئیس جمهور همچنین تأکید کرد که در سال جدید در سایه وحدت، همفکری، همدلی، همکاری و دوستی، سال تلاش گسترده برای توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی خواهد بود. ایشان برای سال جدید ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت بزرگ ایران، بهار را برای مردم فصل صله ارحام با اقوام و نزدیکان و همچنین برای احزاب و گروه‌ها فصل آشتی، صفا و صمیمیت توصیف کردند.

وی گفت: بعد از جلسه روز گذشته دکتر روحانی به همراه اعضای دولت در جمع صمیمی خبرنگاران حوزه دولت حاضر شد و پس از گفت‌وگو با آنها عکس‌هایی به یادگار با این قشر فرهیخته و زحمتکش انداخت.

او افزود: بنده نیز از طرف خود و مجموعه وزارت ارتباطات پیشاپیش سال نو را به همه خبرنگاران و زحمتکشان فرهیخته عرصه رسانه کشور تبریک عرض نموده، از زحمات این دوستان در سالی که گذشت نهایت تقدیر را دارم.