به گزارش پارس به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی صبح امروز در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر آبریزی سقف تونل توحید با بیان اینکه بهتر بود دوستان شورا قبل از انتقاد، سوالشان را با من در میان می گذاشتند، گفت: اطلاعات ارائه شده در خصوص تونل توحید ناقص است چرا که تزریق و آبندی برای تونل توحید پیش بینی شده بود.

وی با بیان اینکه تونل توحید در مسیر شمال به جنوب ایجاد شده است، گفت: قطعا اگر تونل توحید در مسیر شرق به غرب احداث می شد مشکلات آن بیشتر بود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه شاه لوله های اصلی انتقال آب شهر تهران که عمدتا قدیمی هستند از این تونل عبور می کند، گفت: در آن زمان با مسئولان سازمان آب برای تغییر مسیر این لوله ها صحبت کردیم و قرار شد که این لوله ها را تغییر مسیر دهند که ندادند.

دنیامالی با بیان اینکه با آزمایشات مختلف مشخص شد که آب ریزشی از این تونل شرب است، گفت: دیروز از این تونل بازدید کردم و خبرهایی در خصوص کشف دریاچه مباحث ژورنالیستی است.

وی با بیان اینکه برای ارائه پاسخ رعایت حال همکارانم را می کنم، گفت: مشروط بر اینکه دوستان نیز مراعات کنند وگرنه جواب من دندان شکن است.