به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرهنگ عطاالله احمدی اظهار داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی در محور کمربندی یزد به یک‌دستگاه کامیون تانکردار در رابطه با حمل سوخت قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران آگاهی با تعقیب و مراقبت، در یک محل مناسب کامیون را متوقف و راننده را که اقدام به انتقال فرآورده‌های نفتی به صورت قاچاق می‌کرد دستگیر کردند.

احمدی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی اداره استاندارد و با بررسی از کامیون متوجه شدند خودرو دارای پلمب شرکتی پلاستیکی می‌باشد و راننده نیز قصد انتقال سوخت قاچاق از "ساوه" به "بندرعباس" را دارد.

وی با تاکید بر جدیدت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق به ویژه مواردی از جمله قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا و ارز، تاکید کرد: این انتقال سوخت در حالی بود که هیچ‌گونه مدرکی دال بر جابجایی نداشته و مدارک ارائه شده نیز جعلی می‌باشد.

جانشین پلیس استان با اشاره به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از کامیون، ارزش ریالی کشفیات را بیش از 549 میلیون و 600 هزار ریال عنوان کرد و افزود: با کشف این محموله و بازرسی‌های انجام شده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.