به گزارش پارس به نقل از قدس آنلاين رئيس پليس آگاهي استان يزد از شناسايي و توقيف يکدستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق " هوندا 1000" توسط ماموران پليس اين استان خبر داد. سرهنگ " عليرضا خالقي"با بیان این خبر اظهارداشت : در راستاي برقراري امنيت اجتماعي و مبارزه با افرادي که به هر نحوي قصد بر هم زدن آرمش و آسايش شهروندان را دارند ماموران پليس اين استان از جولان يک موتورسيکلت سنگين غيرمجاز در ساعات پاياني شب در سطح شهر يزد مطلع شدند.

وي افزود: با توجه به شکايت هاي متعدد مردمي که در خصوص ايجاد جو رعب و وحشت توسط اين موتورسيکلت دريافت شده بود بررسي موضوع به ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي سپرده شد.

خالقي تصریح کرد : ماموران پليس ضمن هماهنگي با مقامات قضائي موتورسيکلت مورد نظر را شناسايي کرده و در يک عمليات غافلگيرانه، " هندا 1000" غيرمجاز را متوقف  و راکب آن را نيز دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد ارزش برآورد شده اين موتورسيکلت را "750 ميليون" ريال بيان کرد و ادامه داد: راکب اين موتورسنگين که جواني 27 ساله مي باشد و موتورسيکلت خود را به صورت قاچاق از شهرهاي جنوبي تهيه کرده است انگيزه خود را از ايجاد سر و صداي زياد و بر هم زدن آسايش و آرامش شهروندان در ساعات پاياني شب تفريح و خوشگذراني ذکر کرده است.

وی خاطرنشان ساخت : با توجه به اينکه ورود اين موتورسيکت هاي سنگين قاچاق و غيرمجاز در سطح شهر علاوه بر اينکه کاري غير قانوني است آسايش و آرامش شهروندان را بر هم مي زند پليس يزد با تمام توان با افرادي که از اين طريق( ايجاد جو رعب و وحشت) قصد تفريح و خوشگذراني را دارند برخورد خواهد کرد.

به گفته ي خالقي موتورسيکلت تحويل گمرک و متهم نيز به دادسرا معرفي شد.