به گزارش پارس ، حسین مهاجران رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کاهش قیمت میوه در بازار گفت: به غیر از موز که قیمت آن تغییری نکرده و به قیمت دو هزار و ۸۰۰ تا سه هزارو ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد قیمت سایر میوه‌ها کاهش یافته است.

وی افزود:چون در ماه رمضان هستیم و نیز عرضه میوه بیش از تقاضا است این امر موجب شده تا قیمت میوه تا ۲۰ درصد کاهش بیابد.

مهاجران تصریح کرد: هر کیلو زردآلو پنج تا هفت هزار تومان و هر کیلو آلو سه تا چهار هزار تومان و هلو نیز بین شش تا هشت هزار تومان قیمت دارد.

وی افزود: هر کیلو گیلاس بین هشت تا ده هزار تومان و پرتقال بین شش هزار و ۵۰۰ تا شش هزار و ۸۰۰ تومان و سیب گلاب به قیمت چهار تا شش هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی هر کیلو هندوانه نیز بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و هر کیلو طالبی بین هزار و ۵۰۰ تا دو هزار تومان قیمت دارد.

وی با اشاره به قیمت میوه‌های وارداتی گفت: هر کیلو انبه بین پنج تا هفت هزار تومان و هر کیلو انگور شیلی ۳۰ هزار تومان و گلابی چینی نیز کیلویی ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران با تاکید بر این که در بازار عرضه بیش از تقاضا است، گفت: در آستانه عید فطر پیش‌بینی می‌شود که قیمت میوه افزایش نداشته باشد.