به گزارش پارس به نقل از تسنيم، مهدی یوسفی بعدازظهر امروز در نشست ائمه جماعات منطقه پارس جنوبی با مسئول دفتر حوزی وزارت نفت با تبریک ماه مبارک این ماه را ماه خودسازی و انسان‌سازی دانست و اظهار داشت: این ماه در راستای افزایش آگاهی مردم از مسائل دینی و اسلامی فرصتی مناسب را برای روحانیون و مبلّغان دینی ایجاد می‌کند.
وی، با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهمی در تبیین ایام ماه مبارک و ضرورت بهره جستن از این ماه دارند گفت: مبلغان و روحانیون باید از فرصت ماه مبارک ماه مبارک برای نشر و تبیین معارف اسلامی ببرند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بر بهره جستن از این ماه برای تقویت روحیه معنوی کارکنان تاکید کرد و افزود: تقویت روحیه معنوی و دینی می‌تواند در انگیزه کار و تلاش  مضاعف کارکنان موثر باشد.
یوسفی به دست‌آوردهای مهم دولت تدبیر و امید در منطقه پارس جنوبی پرداخت و افزود: با بهره‌برداری از فازهای مختلف پارس جنوبی شاهد افزایش 35 ردرصدی ظرفیت گاز از این منطقه هستیم که این مهم سبب شده ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی از مرز یک‌میلیون متر مکعب بگذرد.
مسئول دفتر حوزوی وزارت نفت نیز با اشاره به نقش ماه مبارک رمضان در تقویت روحیه معنوی بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و خودسازی و بندگی است که بایداز لحظه لحظه این ماه پر برکت در تقویت بنیه دینی و افزایش روحیه معنوی کارکنان استفاده کرد.
حجت الاسلام محمد کافی افزود: وظیفه مبلغان فرهنگی ایجاد حاشیه امن برای خادمین نظام است و در این منطقه نیز تلاش مبلغان دینی باید بستر سازی برای کمک به رشد معنوی منطقه باشد.