به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری صبح امروز گفت: امروز برای ۷۶میلیون و ۵۷هزارو ۴۳۰نفر یارانه واریز شد. به گفته وی یارانه غیرنقدی بمناسبت ماه رمضان ازشنبه قابل دریافت است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: همه مجامع بین المللی معترفند که این دولت (دولت یازدهم) تورم را از ۴۰ به ۱۵ درصد رسانده که این نشان از تدبیر دولت است. وی ادامه داد: تحریمهای ظالمانه با همت مردان دیپلماسی کشور و حمایت مردم، قطعا روزی لغو خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: امکان استخدام ۳۸هزار جوان در دستگاههای دولتی را فراهم کردیم. نوبخت همچنین در واکنش به خبر جاسوسی رژیم صهیونیستی از هتل محل مذاکرات هسته ای تصریح کرد: از این رژیم، جاسوسی بر می‌آید و آنها همواره از این دست رفتارهای مجرمانه دارند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری درباره فرصت ندادن به رسانه‌های منتقد در نشست خبری روحانی گفت: این صف‌بندی موافق، مخالف و منتقد را چه کسی تعیین می‌کند؟ وی با رد این موضوع اظهار داشت: اینطور نیست و در همین نشستهای سخنگو، همه رسانه‌ها حضور دارند.

نوبخت درباره موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: متاسفانه استیضاح فانی، تنها موضوع و طرحی نیست که در مجلس مطرح باشد. باخبر شدیم در روزهای پایانی کار نمایندگان، طرحهای استیضاح رو به افزایش است.