‌به گزارش پارس ، فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی به دعوت مسئولان وزارت حمل و نقل فرانسه ‌از نمایشگاه بین‌المللی هوایی در پاریس که از 15 تا 21 ژوئن (25 تا 31 خرداد) با حضور فعالان حوزه حمل و نقل هوایی برگزار می‌شود، بازدید و با مدیران ارشد شرکت کننده ملاقات و مذاکره خواهد داشت.

هدف ایران از شرکت در این نمایشگاه مذاکره و گفت‌وگو با عرضه‌کنندگان درجه یک ناوگان هوایی در جهان به منظور تشویق فروش هواپیما به ایران و همچنین دعوت به سرمایه‌گذاری در توسعه فرودگاه‌ها به ویژه در بخش تجهیزات ناوبری است.

پنجاه و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی بورژه (حومه پاریس) با 2250 شرکت کننده از 15 تا 21 ژوئن 2015 برگزار می‌شود.

حدود 120 فروند از جدیدترین هواپیماهای غیرنظامی و نظامی دنیا امسال در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شوند که بعضی از آنها نمایش پروازی روزانه خواهند داشت.

وزیر راه و شهرسازی در سفر سه روزه به فرانسه، علاوه بر مذاکره با وزیر مسکن و دبیر دولت‌ فرانسه در امور حمل و نقل، با رئیس شرکت ایر‌فرانس، کِی ال ام، رئیس فرودگاه پاریس و مدیران ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیدار و مذاکره خواهند داشت.