به گزارش پارس به نقل از شبستان، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه حضور در مراسم ختم والده حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سازمان بازرسی کل کشور به موضوع رانت دو میلیارد دلاری که اخیراً نمایندگان طی نامه‌ای آن را اعلام کرده‌اند ورود پیدا می‌کند، گفت: این نامه به سازمان نیز رونوشت شده، ما موضوع را دقیقاً بررسی خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توانید جزئیاتی از این پرونده را اعلام کرده و آیا شما انحصار را تأئید می‌کنید، اظهار کرد: اطلاعات سازمان بازرسی محرمانه است و حق انتشار آن را نداریم.
 
سراج همچنین در مورد بحث پولهای کثیف گفت:‌ پس از طرح این مسائل ما پیرامون آن استعلام کردیم اما مدارکی دال بر این موضوع هنوز به ما ارائه نشده است.
 
وی همچنین در مورد اینکه آیا وزیر کشور که به موضوع پول‌های کثیف اشاره داشته اسناد را به شما نداده است، گفت: در کل اگر ما مبحثی پیرامون چنین موضوعاتی از قبیل پول کثیف بیان شود استعلام می‌کنیم و تا زمان دریافت استعلامات نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد اما اگر بدون دلیل یا مدرک مصاحبه صورت گرفته باشد قطعاً‌ افراد تحت تعقیب قرار می‌گیرند.