به گزارش پارس به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ گفت: براساس مصوبه این کمیسیون تشخیص خانوارهای پُردرآمد در قانون هدفمندی یارانه‌ها به دولت واگذار شد.


ایرج ندیمی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه 94، ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در رابطه با لایحه بودجه 94 مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که با حضور تمامی اعضا و هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق برگزار شد، تمامی بندهای 15 گانه ایرادی شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 94 کل کشور، مصوبه مجلس شورای اسلامی، رفع شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 مجلس در ادامه، اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای نگهبان نسبت به بخشی از تبصره 21 لایحه بودجه 94 که به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مربوط است، وارد کرده و گفته بود که قصد قانونگذار از خانوار پردرآمد، مشخص شود، این بخش از ایراد شورای نگهبان نیز رفع شد.

ندیمی در همین زمینه، تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد خانوارهای پردرآمد به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد تعیین شوند تا براساس آن یارانه نقدی به آنها پرداخت شود.