به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر در جمع مردم مهدی‌شهر در مسجد امام علی این شهر اظهار داشت: هم‌اکنون سه میلیون کارمند در دستگاه‌های دولتی کشور مشغول به کار هستند که یک‌میلیون نفر آن مازاد است. وی افزود: با این شرایط دولت نمی‌تواند رسیدگی‌های لازم را به همه این کارمندان انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی‌ها و دشمنی‌های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز دشمن حربه اقتصادی را برای فشار به مردم ایران در پیش‌گرفته است. باهنر با اشاره به کاهش قیمت نفت به‌عنوان حربه دشمنان برای فشار به اقتصاد ایران تصریح کرد: باید اقتصاد ایران از وابستگی به نفت خارج شود. وی با اشاره به اینکه امروز تنها ۳۰ درصد از بودجه کشور به نفت وابسته است، افزود: مجلس به دنبال این است بودجه کل کشور در سال‌های آینده به‌طور کامل غیرنفتی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت پایین تولیدات شرکت‌های خودروسازی، از کیفیت پایین این خودروها انتقاد کرد.

باهنر با اشاره به گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و لزوم توجه به توسعه صنعت خودروسازی کشور، وضعیت موجود خودروسازی کشور را نامطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در این شرایط، روند تولید خوردو نباید به صورت فعلی باشد. وی با اشاره به اینکه باید ماهیت و چرایی انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور منتقل شود اظهار داشت: هر چه از تولد انقلاب اسلامی بیشتر فاصله می‌گیریم، وظیفه ما برابر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا سنگین‌تر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و دیگر بخش ها در اوج اقتدار است.