به گزارش پارس به نقل از  میزان، محمدرضا نظرنژاد اعلام کرد: افزایش فعلی قیمت نان تنها مانند یک مسکّن عمل خواهد کرد و در دراز مدت بار دیگر کیفیت نان کاهش خواهد یافت. او با اشاره به خواسته نانوایان از دولت برای افزایش قیمت نان در سه سال گذشته، گفت: ثابت ماندن قیمت نان طی این مدت باعث شد فشار آزادسازی آن بر روی دولت یازدهم بیفتد هرچند این دولت نیز به دنبال شیب ملایم در آزادسازی قیمت نان است.
 
نظرنژاد با اشاره به جلسه استاندار و اصناف مرتبط با نان که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: در آن جلسه مطرح کردیم وزن چانه نان سنگک باید نیم کیلو باشد تا کیفیت این نان حفظ شود. رییس اتحادیه نانوایان سنگک ادامه داد: اما نمایندگان دولت که در جلسه حاضر بودند موافقت نکردند و تاکید داشتند با چانه ۴۰۰ گرمی قیمت هر نان سنگک ۷۰۰ تومان تعیین شود تا به مردم فشار وارد نیاید. هر چند ما تاکید کردیم کم کردن از وزن نان از کیفیت آن به شدت می‌کاهد.
 
او خبر داد: میان توافقات صورت گرفته قرار است سال آینده نیز نان گران شود تا قیمت نان واقعی شود و دولت مجبور به پرداخت دوباره یارانه نباشد چرا که در صورت آزادسازی قیمت نان مردم می‌توانند نان با کیفیت و با دور ریز ناچیز خریداری کنند.