به گزارش پارس ؛ مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: مجلس از هفته آینده طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که همان احکام دائمی لوایح بودجه سنواتی است را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: ان‌شاءالله پس از پایان رسیدگی به طرح احکام ثابت لوایح بودجه سنواتی، پارلمان وارد بررسی لایحه خروج غیر تورمی از رکود خواهد شد تا قبل از ارائه لایحه بودجه سال 1394، خانه ملت کار بررسی این دو لایحه مهم را به پایان برساند.

عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین یادآور شد: پس از پایان بررسی این دو لایحه اقتصادی مهم، مجلس وارد بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل کشور می‌شود.

به گزارش فارس، پارلمان هفته آینده طبق روال معمول روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه نشست علنی خواهد داشت تا طرح احکام ثابت لوایح بودجه سنواتی را مورد بررسی قرار دهد.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس در صورتی که رسیدگی به طرح مذکور بیش از 6 جلسه به طول انجامد، خانه ملت هر روز نشست علنی برگزار می‌کند تا کار بررسی طرح مذکور به پایان برسد.

برای برگزاری جلسات علنی مجلس در نوبت عصر، طبق آیین‌نامه داخلی، بایستی رأی‌گیری از وکلای ملت در صحن علنی انجام شود که در صورت موافقت نمایندگان، مجلس هر روز از دو شیف صبح و عصر نشست علنی خواهد داشت.