به گزارش مهر به نقل از دیلی تلگراف، "جواهرات پارس" نام توری است که با استفاده از قطارهای لوکس عقاب طلایی (Golden Eagle Luxury Trains) گردشگران اروپایی را به ایران منتقل می کند.


نخستین سفر گردشگران اروپایی به ایران با استفاده از این امکانات از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و هم اکنون 70 مسافر در این قطارهای لوکس در حال پیودن مسیر برای رسیدن به ایران هستند.

این قطار پیش از ورود به ایران از کشورهای مجارستان، رومانی، بلغارستان و ترکیه عبور خواهد کرد و مسافران با پرداخت 9 هزار و 385 پوند مسیری بالغ بر چهار هزار و 350 مایل را می پیمایند.

شرکت قطارهای لوکس طلایی به مدت 20 سال است که در حال ارائه خدمات مسافرتی به گردشگران اروپایی است. "ایان لوماس" مدیر تولید شرکت عقاب طلایی در این ارتباط می گوید: ما همواره به دنبال فرصت هستیم و گردشگری در ایران یک بازار رو به رشد است. این بازار تازه آغاز به کار کرده و خوب بهتر این است که اولین سفرها با قطارهای لوکس انجام شوند. ما همیشه مسافران را به مناطق امن می بریم و بلیط های سفر به ایران ظرف چند روز به پایان رسیدند. عمده مسافرین ما از کشورهای انگلیس، استرالیا و آمریکا هستند.

به نوشته دیلی تلگراف، دولت ایران از سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت های گردشگری خبر داده بنابراین اکنون زمان مناسبی است تا به ایران سفر کرد.

بر اساس این گزارش، قطارهای لوکس عقاب طلایی بسیار مجلل و راحت بوده و مسئولین آن نیز کاملا با قوانین ایران آشنا هستند.