به گزارش پارس ، علی نیکزاد در گفت‌وگو با  تسنیم با بیان این‌که وام مسکن  خبرنگاران در شورای عالی مسکن دولت قبل تصویب شد، اظهار کرد: نامه این مصوبه نیز برای حسینی وزیر وقت ارشاد و فرهنگ اسلامی داده شد، دو سه بار هم این مسئله مطرح و قرار شد آقای بهمنی در جایگاه بانک مرکزی این مشکل را حل کند.

وی تصریح کرد: آقای سیف می‌تواند به زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بگوید مصوبات دولت قبل را بیاورند، وام مسکن خبرنگاران صراحتاً در مصوبات آمده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور قطع مصوبه وام مسکن خبرنگاران در بانک مرکزی موجود است.

به گزارش تسنیم، رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به پرسش تسنیم در خصوص سرنوشت وام مسکن خبرنگاران گفته بود: من الآن یک سال است که در بانک مرکزی هستم ولی اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم.

سیف در پاسخ به این پرسش که آیا وام مسکن خبرنگاران منتفی شده است، اظهار کرد: اصلاً (این طرح) مطرح نبوده است، اگر چیز جدیدی می‌خواهید مطرح کنید بفرستید ما بررسی می‌کنیم، اما من مصوبه‌ای دراین‌باره ندیده‌ام.

پیش از این محمدمهدی دانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران طی گفت‌وگویی با گلایه از عدم پیگیری مصوبه وام 30 و 45 میلیونی مسکن خبرنگاران در دولت گفته بود که این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.