به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سیدرمضان شجاعی کیاسری از بررسی برنامه های نوروزی رادیو و تلویزیون در جلسه هفته آینده شورای نظارت بر صدا و سیما خبر داد و گفت که نقاط قوت و ضعف برنامه ها و سریال های نوروزی و همچنین برنامه های مربوط به تحویل به سال در این جلسه مورد رسیدگی قرار می گیرد.
 

او درباره چگونگی استفاده از اسپانسرها در سریال های تلویزیونی نیز گفت: استفاده زیاد حد از تبلیغات، در صدا و سیما قطعا به اعتبار آن و همچنین کار تخصصی حرفه ای رسانه ملی ضربه می زند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صدا و سیما یک مرکز تجاری نیست و نمی شود آنتن صدا و سیما را به هر کلمه و هر تبلیغی که شامل درصد کمی از مردم شود، فروخت، بلکه رسانه ملی باید به دنبال مخاطبان انبوه خود باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مشکلات اقتصادی صدا و سیما نیز اشاره کردو گفت: با توجه به این که صدا و سیما مشکل اقتصادی دارد و می خواهد از طریق تبلیغات این مشکلات را حل کند توصیه ما به دولت این است که به فکر حل مشکلات اقتصادی صدا و سیما باشد تا شاهد بروز این اشکالات در رسانه ملی نباشیم.

شجاعی کیاسری درباره شعار سال ۹۳ نیز گفت: توقع ما این است که در سال جاری برنامه های فرهنگی و اقتصادی را در صدا وسیما با عزم ملی بیشتری شاهد باشیم