به گزارش پارس به نقل از حمیدرضا عراقی در خصوص احتمال افزایش قیمت گاز تا پایان سال جاری گفت: دولت حتما قیمت گاز را افزایش می دهد ولی زمان آن دقیقا مشخص نیست. به طور حتم قیمت گاز تا پایان امسال افزایش نمی یابد.

وی با بیان این که این احتمال وجود دارد که با اعلام رسمی از سوی دولت قیمت گاز از ابتدای سال آینده افزایش یابد، گفت: در مورد قیمت آن نیز هنوز تصمیم دقیقی گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید: هرزمان دولت ابلاغ کند شرکت ملی گاز نیز براساس ابلاغیه درباره افزایش قیمت گاز به مردم و جراید و مطبوعات اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی در خصوص استاندارد بود جایگاه های CNGگفت: این موضوع به شرکت ملی پالایش و پخش مربوط است ما اطلاع نداریم که در حال حاضر جایگاه ها از حالت استاندارد خارج شده یا نه؟ هم اکنون ایستگاه های گاز جایگاه ها از استاندارد لازم برخوردار هستند بدون شک مشکل نبود استاندارد به نازل ها و گازی که از طریق آن به ماشین ها زده می شود برمی گردد.

عراقی با بیان این که به منظور ارتقای بهره وری باید روش های افزایش بهره وری را باور کرده و به آنها عمل کنیم، افزود: باور مدیران به این مساله گام نخست و اجرای آن در سازمان گام بعدی برای دستیابی به بهره وری است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، افزود: با انجام کار اصولی" اعتماد" ایجاد می شود ولی با انجام کوچکترین کار غیراصولی اعتماد ازبین می رود، بنابراین اعتماد به سختی ایجاد شده و به آسانی از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: بهره وری هنگامی به نتیجه می رسد که باور قلبی به وجود آید و باور زمانی ایجاد می شود که افراد به سازمان خود اعتماد پیدا کنند.