به گزارش پارس نیوز، 

رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی

برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون اینکه متوجه شوید، باعث می شوند همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد تا آخر این بخش از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید چه رفتارهایی باعث سرد شدن همسر می شود.

رفتارهای نادرست زنانه و مردانه که موجب سرد شدن روابط زناشویی می شود

رفتارهای زنانه و مردانه غلط در روابط زناشویی

1. زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از همسرشان انجام کاری را می خواهند. برخی از خانم ها در حین روابط جنسی رفتارهایی از خود بروز می دهند که طی تحقیقات صورت گرفته مردان از این رفتارها بیزارند مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... البته ابراز احساسات درمورد رابطه جنسی با مثل یک پلیس ترافیک دستوردادن بسیار متفاوت است.

دانستنی های مهم برای داشتن روابط  عاطفی صحیح زناشویی

2. زنهایی که در حین روابط زناشویی، بی تحرک هستند.

بسیاری از خانم ها در حین روابط جنسی فقط در تختخواب دراز می کشند ومسئولیت بقیه کارها با مرد است ، اگر چه این روش در قدیم به صورت یک عرف بوده اما امروزه شکایت بیشتر مردان از بی تحرکی زنان در تختخواب است و هیچ مردی این رفتار را نمی پذیرد زیرا مردان تمایل دارند که همسرانشان نسبت به آن ها واکنش نشان دهند.

اشتباه ترین رفتارها در روابط زناشویی

3. زنهایی که به خودشان بی توجهند.

برخی از خانم ها بعد از ازدواج به ظاهرشان توجه چندانی ندارند زیرا می پندارند که بعد از ازدواج لازم نیست همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند اما باید بدانید در تحقیقات انجام شده مردان از زن هایی که به خودشان نمی رسند(مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها ) راضی نبوده و بد گویی می کردند . پس اگر می خواهید همسر خود را راضی نگه دارید و او را تحت تاثیر قرار دهید برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

اشتباهات رفتار زنان در روابط زناشویی با همسر

رفتارهای غلط زن در روابط جنسی

4. زنهایی که از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.

برخی از زنان به صورت مداوم از جسمشان اعلام نارضایتی می کنند و به عبارتی غر می زنند ، باید بدانید که مردان از اینگونه زنان که به طور مداوم در حال غر زدن هستند بیزارند پس باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید و این گونه شوهرتان را تحریک کنید.

5. زنهایی که فقط وضعیت مادی مرد را در نظر می گیرند.

خیلی از زنها فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند ، باید بدانید که مردها از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق با آن هاست زیرا این رفتار خیلی ناعادلانه است.

اشتباهات زنانه در رابطه جنسی و مشکلات روابط زناشویی

رفتارهایی غلط زنان در روابط جنسی که مردان را سرد می کند

6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان صحبت می کنند.

بسیاری از خانم ها در مورد روابط قبلی خود صحبت می کنند که این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است .خودتان را جای همسرتان بگذارید مطمئنا دوست ندارید از روابط قبلی اش با دوست دخترهایش تعریف کند پس خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید.

7. زنهایی که لباس زیر زیبا نمی پوشند.

لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد. بهتر است با همسرتان درباره چه نوع لباس زیری صحبت کنید و بدانید که او چه می پسندد زیرا مردها سلیقه متفاوتی با یکدیگر دارند.

موفقیت در روابط زناشویی با تکرار نکردن این اشتباهات

8. زنهایی که در بستر زیاد صحبت می کنند.

بسیاری از خانم ها در حین روابط جنسی به بازگو کردن مسائل روزمره می پردازند (به طور مثال پرداخت قبض ها) این رفتار نادرست باعث نارضایتی مردان در روابط جنسی و متوقف کردن تحریک جنسی آن ها می شود.

رفتارهای نادرست زنان هنگام رابطه جنسی و بهداشت روابط زناشویی

9. زنهایی که تظاهر می کنند.

بعضی اوقات زنها آنقدر مشغله ذهنی دارند که نمی توانند روی یک موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند ، تحقیقات اخیر ثابت کرده اکثر مردها توانایی درک این مشکل را دارند پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، لازم نیست نقش بازی کنیم و است که به او حقیقت را بگویید .

10 اشتباه نادرست زنان در برقراری روابط جنسی

10. زنهایی که هیچوقت رابطه جنسی را شروع نمی کنند.

شروع نکردن رابطه جنسی از طرف زن یک رفتار کاملا قدیمی و اشتباه است اگر چه این رفتار در آن زمان بسیار پسندیده بوده اما در دنیای امروز رفتاری غلط محسوب می شود.مردها دوست دارند که گاهی خانم ها شروع کننده روابط جنسی باشند ، پیش قدم شدن زنان برای روابط جنسی به معنای کوچک شدن آن ها نیست بلکه زنان با این کارشان می توانند همسرشان را بیشتر تحریک کنند.

توصیه آخر:

خصوصیات اخلاقی مردها با یکدیگر متفاوت است و این شما هستید که باید روحیات همسرتان را بشناسید و بدانید که کدامیک از این خصوصیاتتان شعله تحریک جنسی مردان را خاموش می کند.پس در این زمینه بهتر است با خود او صحبت کنید و از جواب او ناراحت نشوید و سعی کنید به اصلاح خودتان بپردازید و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

انتظار مردان از زنان در روابط زناشویی 

خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند

  • اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، همه اینکارها را انجام دهید.
  • اگر می خواهید یک زندگی جنسی قابل رضایت و خلاق داشته باشید، کارهای زیر را انجام ندهید.
  • اگر می خواهید ازیک رابطه جنسی عالی لذت ببرید، نباید رابطه جنسی را به یک کار روزمره تبدیل کنید و فقط آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید زیرا این کار می تواند خیلی خسته کننده باشد.
  • اگر می خواهید یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید نباید فقط هنگام ایجاد رابطه جنسی به ابراز احساسات بپردازید زیرا این کار باعث می شود که همسرتان گمان که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
  • اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی داشته باشید و همان کارها و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، برای همسرتان خسته کننده خواهید شد.
  • رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید و نباید به ت همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید با شما رابطه جنسی داشته باشد.با تنوع دادن به رفتارهای جنسی و اضافه کردن هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه دارید.
  • اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید و اگر بخواهیداو را مجبور به رابطه مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد.
  • یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند ، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتربه آن علاقه دارید.

اشتباه ترین رفتار مردان در روابط جنسی

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی

بهداشت ضعیف

یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک زنان بوی بد بدن و بوی بد دهان است پس قبل از انجام روابط زناشویی با همسرتان حتماً دوش بگیرید زیرا زنان از مردهایی که بو بدهند بیزار هستند .علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها درتحریک خانم ها موثر است.

4 اشتباه مردان در برقراری روابط زناشویی

سست نباشید

زنان به مردانی کشش نشان می دهند که ذر روابط جنسی مثل یک مرد واقعی رفتار کنند و رفتار مشمئز کننده اواخواهری نداشته باشند .از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.

چند اشتباه مردانه در زندگی زناشویی

خشونت بیش از حد

یکی از خصوصیات بدی که می تواند روابط جنسی را تحت تاثیر قرار دهد خشونت بیش از حد در روابط زن و مرد است . زن ها در روابط جنسی از مردی خوششان می آید که ملایم و در عین جال محکم رفتار کند ؛ رفتار خشونت آمیز در روابط جنسی می تواند تحریک جنسی در زنان را سرکوب کند و باعث شود که زنان از روابط جنسی هیچ کونه لذتی نبرند.

اشتباهات مردانه که موجب دلزدگی زنان از روابط جنسی می شود

رفتارهای عجله ای

یکی از عواملی که کشش طرف مقابل را به رابطه جنسی کاهش می دهد بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی است. زنها برای تحریک جنسی نیاز به عشق و پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.پس اگر شما جزو آن دسته از مردانی هستید که بدون پیش نوازی به سراغ رابطه جنسی می روید باید بدانید این کار شما همسرتان را ناراحت می کند پس اگر او نیز رفتاری اشتباه داشت دیگر گلایه نکنید.