به گزارش پارس نیوز، 

مردان اغلب تصور می کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.

 

متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلم های غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.

 

در مطالعه ای که در سال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و رابطه دهانی بیشتر و بهتر  از دخول می تواند یک زن را به ارگاسم برساند.

 

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گران قیمت پیش رو دارید که برخی از آن ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

 

در این مقاله روش هایی که در حال حاضر برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد را به ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند را به ترتیب با شما در میان می گذاریم.

   

بزرگ کردن آلت تناسلی، قرار دادن ایمپلت در آلت تناسلی

دکتر جیمز الیست Dr. James Elist ، جراحی در لس آنجلس ادعا می کند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی می تواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد. الیست ادعا می کند که با این جراحی می تواند 1.5 اینج طول و 2.5 اینچ دور آلت نناسلی را افزاش دهد و در حال حاضر 1300 ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی پلاستیک

برخی جراحان می توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک می کند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود. البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.

 

به علاوه هزینه آن 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که در این روش تقریبا نیم اینچ به اندازه طول آلت تناسلی اضافه می شود که بسیار کمتر از انتظارات بیمار است.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق چربی

با استفاده از این روش جراحان ، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. در این روش احتمالا افزایش طول حدود 1 اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

 

در یکی از موارد ثبت شده بیماری 30 ساله بعد از این جراحی به خاطر منتقل شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP 

یک روش نسبتا جدید است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان را به آلت تناسلی تزریق می کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگ تر شدن آلت می شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد. 

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های کشنده یا extenders

دستگاه های کشنده وسایلی هستند که مردان در طول روز می توانند زیر لباس خود بپوشند تا به تدریج آلت تناسلی را بکشند.

 

برخی از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

 

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده جواب محکمی ارائه نکردند به علاوه این که استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ عنوان راحت نیست.