به گزارش سراج24؛ شکی نیست عمده کسانی که در فضای مجازی به قول خودشان شاخ شده و دم از حقوق اجتماعی و مردمی بودن و دلسوزی و روشنفکری و آزادی می زنند، پشت پرده ای بس قابل تأمل دارند که برای رو شدن آن باید کمی تأمل کرد و منتظر گذر زمان ایستاد، یکی از این افراد قابل تأمل که پشت پرده اش به تازگی رو شد، سروش لشگری یا همان هیچکس خواننده رپ است که ماهیت مناقش در فضای مجازی افشا گردید. 

این امر ماهیت واقعی طراحان جنگ ترکیبی و هویت حقیقی معاندان و دشمنان ملت ایران را آشکار تر می کند، وقتی ولی امر مسلمین و سایر مسئولان و دلسوزان نظام، در مواجهه با فتنه بزرگ دشمن به صراحت ماهیت اصلی اغتشاشگران، بدخواهان و کینه توزان نسبت به نظام و انقلاب را برای مردم برملا کرده و پشت پرده واقعی اقدامات دشمنان و اهداف شان را افشا می نمایند، شکی نمی ماند که دیر یا زود ماهی گیران از این آب گل آلود به مرور ماهیت پلید و چهره پر از نفاق خود را رو می کنند و این است که هر از گاهی شاهد اظهارنظرها و رفتار نامتعارف عده ای دنیاپرست، سودجو، فریب خورده و یا عامل دشمن هستیم که در قامت سلبریتی، خواننده و ... خودنمایی کرده و بعد از مدت کوتاهی از یادها فراموش شده و هویت واقعی و پلیدشان نیز فاش می گردد. 

زمانی که نخستین آلبوم رسمی این حواننده معلوم الحال با نام جنگل آسفالت (۱۳۸۵)، به او شهرت داد، آرام آرام قدم های او کج شد و تا آنجا کج رفت و کج اندیشید و کج عمل کرد که خود را یکباره در آغوش پر از جنایت و خون و تزویر و ترور اهل نفاق و سازمان پیر پاتال های منافقین یافت. 

صد البته که چشم اهالی مال پرست و روسیاه و پلید دنیا را نه 400 هزار دلاری که هیچکس گرفت، بلکه تنها خاک گور پر می کند و جناب هیچکس نیز دور از این مقوله نبوده و نیست. یقینا عاقبت افرادی که در قبال دلارهای کثیف و بادآورده، جوانان را اغفال کرده و به منجلاب جهل و خصومت و آشوب می کشانند، چیزی جز تباهی نخواهد بود همانگونه که معبودها و نهایت آمال جناب هیچکس، مریم و مسعود رجوی و همه خائنان به اسلام و انقلاب سرنوشتی ننگین و ذلت بار داشته اند. 

گرایش سروش لشگری به معاندان از هر جنس و فرقه خواه سازمان تروریستی منافقین و خواه الباقی گروهک های جیره خوار و وابسته به مثلث شوم غربی - عربی - عبری باشد، حقیقتی تلخ اما واقعی از افرادی است که کشور و ناموس و هموطنان خود را به اندک بهایی فروخته و دل در گرو آمال شیاطین می گذارند تا شاید چند صباحی بیشتر و البته ذلیل تر در این دنیای مادی زنده بوده و لذت جویی کنند، غافل از این که در پس این ماجرا همیشه حقیقت رو می شود همانگونه که خورشید هیچوقت پشت ابر باقی نمی ماند. 

شاید بهتر باشد سروش لشکری و امثال هم فکران و هم مسلکان او کمی بیشتر به خود آمده و با تأمل بیشتر و جستجو در واقعیات به اشتباهات خود پی ببرند، امروز اهداف پشت پرده و نقشه های دشمنان این ملت و این مرز و بوم هر روز بیشتر عیان شده و چه بسا بعضا از زبان طراحان نقشه ها و یا در رسانه ها و بوق های تبلیغاتی شان بیان می شود. خواندن سخنان مقامات آمریکایی و صهیونیست ها در اذعان به اهداف پشت پرده شان در ایران و اعتراف به شکست های مفتضحانه و متوالی آنها، شاید برای همه کسانی که به ریسمان پوسیده بایدن و نتانیاهو و اروپائیان چنگ زده اند، مفید واقع شده و اثربخش باشد. کسانی که به خیال خام تحقق شعارهای آزادی غربی و زندگی مرفه، به کشور و مردم خود پشت کرده و غرق در رؤیاهای کابوس گونه خود، از هر آنچه ارزش دارند می کذرند تا به کعبه آمال شان برسند، به زودی خواهند فهمید که این کاخ های اغواگر و فریبنده، سرابی بیش نیستند که با اندک بادی از هم گسسته و وجودشان را به تباهی و نیستی می کشاند. مصادیق این سخن در بین بسیاری کوچ کرده های متوهم فراوان و قابل بررسی و استناد است. 

ملت های دنیا، آزاداندیشان، پاک سرشتان و افکار عمومی دنیا و حتی بسیاری معاندان نیز به خوبی به این درک رسیده اند که جمهوری اسلامی علیرغم همه فراز و نشیب ها، همچنان محکم و استوار مسیر الهی و مقدس خود را بدون واهمه و با اقتدار پیش برده و در این راه اقدامات انفعالی و از سر استیصال، فریب خوردگی و کینه ورزی معدود افراد این چنینی، اثری بر استمرار این راه نداشته و نخواهد داشت.