باشگاه فوتبال استقلال که به‌طور خلاصه  استقلال ایران ،  استقلال تهران  و  استقلال  نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. باشگاه فوتبال استقلال تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا  دوچرخه‌سواران و سپس تاج  نام داشت. باشگاه فوتبال استقلال توانست در این فصل قهرمان لیگ برتر ایران شود.

استقلال

سورپرایز بزرگ استقلال برای همه!

مسئولان باشگاه استقلال در آخرین ساعت‌های پایانی نقل‌وانتقالات لیگ برتر، در نامه‌ای به سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خود خارج کردند تا بتوانند جا برای اضافه کردن کاوه رضایی داشته باشند.

رضایی نیز که دنبال کارهای اقامت خود در کشور بلژیک بود، پس از پایان کارهایش انتظار اضافه شدن به لیست استقلال را داشت اما به دلیل اینکه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تکلیف مطهری را مشخص نکرده بود، نمی‌توانست قراردادش را با استقلال ثبت کند.

استقلال به هم ریخت/عکس

در هفته‌ای که گذشت، رضایی انفرادی تمرین می‌کرد و مطهری نیز با وجود حضور در محل تمرین مجوز تمرین را نداشت. مطهری به دلیل اینکه حاضر به فسخ قراردادش نشد، اعلام کرده بود طبق قراردادش در تمرینات شرکت می‌کند.

تمرین امروز (شنبه) استقلال در حالی برگزار شد که رضایی غایب بود و مطهری مجوز تمرین اختصاصی را پیدا کرد. این در حالی است صحبت‌هایی مطرح شده که چون استقلال نمی‌تواند نام مطهری را از لیست خارج کند تا قرارداد رضایی را ثبت کند، رضایی با پیشنهاد دیگر تیم‌ها از جمله پرسپولیس روبرو شده است.