حجم ویدیو: ۷.۱۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۷

طناز طباطبایی یکی از بازیگران زیبا و محبوب ایرانی است. طناز طباطبایی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند.طناز طباطبایی مجرد است. و در این عکس استایل زیبا و خاص طناز طباطبایی را مشاهده می نمایید.

اکران مردمی سریال یاغی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی  (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد.

"طناز طباطبایی" روی پوستر تروما

ورود طناز طباطبایی به عرصه بازیگری

طناز طباطبایی بازیگری را از شرکت در کلاس‌هـای آزاد بازیگری شروع کرد. کـه هنوز یک ماه از کلاس‌هایش نگذشته بود کـه اولین تجربه خودرا در سن ۱۸ سالگی برای بازی در «جوانی» سعید سلطانی درسال ۸۰ انجام داد. خانواده‌اش برای ورود او بـه عرصه بازیگری مخالفتی نکردند و بیشتر همراهش بودند.

طناز طباطبایی داغدار شد + عکس

خانواده طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه‌مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت. پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسیار موفقی اسـت و در زمینه‌ی موسیقی نیز فعالیت دارد، طناز کارگردانی تئاتر خوانده، با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می‌زند، مدتی هم کار نقاشی می‌کرد و کم و بیش نزد پدرش در عرصه بازرگانی فعالیت می‌کند.

حال پریشان طناز طباطبایی روسی+عکس