باشگاه فوتبال استقلال که به‌طور خلاصه  استقلال ایران ،  استقلال تهران  و  استقلال  نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. باشگاه فوتبال استقلال تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا  دوچرخه‌سواران و سپس تاج  نام داشت. باشگاه فوتبال استقلال توانست در این فصل قهرمان لیگ برتر ایران شود.

استقلال

سورپرایز بزرگ استقلال برای همه!

 باشگاه استقلال صبح امروز (یکشنبه) طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اعتراض خود را نسبت به داوری مصاف این تیم مقابل سپاهان اعلام کرد. در این نامه باشگاه استقلال با اشاره به اشتباهات تاثیرگذار بیژن حیدری، از جمله اعلام نکردن پنالتی به سود استقلال و اعلام خطای بی مورد از سوی جعفر سلمانی بر روی مظاهری، خواهان تکرار نشدن این گونه اشتباهات و دقت بیشتر در نحوه چینش داوران شده است.

در پایان این نامه همچنین باشگاه استقلال خواهان برخورد قانونی با بیژن حیدری شده است.

استقلال به هم ریخت/عکس

استقلال در شرایطی جمعه شب در هفته اول لیگ برتر از سپاهان شکست خورد که به گفته برخی کارشناسان داوری، بیژن حیدری در این بازی خطای پنالتی روی آرمان رمضانی را اعلام نکرد. باشگاه استقلال امروز در اقدامی رسمی نسبت به داوری بیژن حیدری اعتراض کرد و آبی ها امیدوار هستند در ادامه فصل داوری ها برای این تیم مشکلی درست نکند.

«بیژن حیدری» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و مهدی عالیقدرسلطانی مصاف استقلال و سپاهان را در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر قضاوت کردند.

استقلال با شکست ۲ بر صفر برابر سپاهان بعد از یک فصل بی شکستی، طعم باخت را چشید و حالا آبی ها باید تلاش کنند در هفته های آینده این نتیجه را جبران کنند.