سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

رئیسی

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد.

وی افزود: این سفر فردا (پنجشنبه 20 مرداد ماه) انجام می شود.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس با بیان اینکه  در این سفر از رئیس جمهور موضوع طرح‌های عمرانی ملی را پیگیری خواهیم کرد،  عنوان کرد: تکمیل جاده زرند به کوهبنان ، انتقال آب خلیج فارس به زرند و کوهبنان که در مسیر انتقال آب قرار دارند  و همچنین تعیین تکلیف حق و حقوق مردم کرمان معادن و کارخانجات در منطقه از جمله موضوعاتی است که در سفر رئیس جمهور به کرمان پیگیری خواهد شد.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

شریعتی با بیان اینکه تعدادی از وزرا و معاونان آقای رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت:دیدار مردمی، و جلسه با شورای تامین استان و شورای اداری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

هفته گذشته نیز دیدار رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان کرمان برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش، این سی‌و‌یکمین سفر استانی رئیسی و آخرین سفر استانیِ دور اول سفرها است که در ایام یک‌سالگی دولت انجام می‌شود.