همه ما دوست داریم که لباس هایی زیبا و جذاب تن کنیم و استایل متفاوتی داشته باشیم. البته این متفاوت بودن به معنای عجیب و غریب بودن نیست و زیبا شدن منظور ما است. برخی از اصول به ما کمک می کنند تا در عین زیبا بودن تنوع را نیز در استایل روزانه خود تجربه کنیم. ما در ادامه به چند نکته در این زمینه اشاره می کنیم. پس با ما همراه شوید.

  1. استفاده از یک کمربند متفاوت

۲۱

گاهی اوقات لباس های ساده ای که ما می پوشیم با استفاده از یک کمربند خاص تر می شوند. گاهی اوقات حتی لباس های کمربند دار با تغییر کمربند آنها متفاوت می شوند. پس می توانید در مهمانی های رسمی از یک کمربند براق و در مهمانی های خودمانی از کمربندهای اسپرت استفاده کنید. این کار به شکلی ساده به لباس های شما تنوع می دهد. علاوه بر این شما می توانید در این زمینه از تنوع رنگ ها هم استفاده کنید و کمربندهای رنگی تهیه کنید. جامه پوش آرا  jpa  برندی است که با دارا بودن فروشگاه و لباس های متنوع و قیمت محصولات مناسب گزینه خوبی برای خرید لباس های متفاوت از جمله لباس کمربند دار است. شما با خرید از نمایندگی یا فروشگاه پوشاک جامه پوش آرا و یا خرید اینترنتی این لباس ها می توانید از تخفیفات دوره ای  این برند هم استفاده کنید.

  1. انتخاب سبک پوشش برای خود

شما باید یک سبک لباسی هم برای خودتان انتخاب کنید تا بتوانید قوانین زیبایی خود را بر این اساس تعریف کنید. در این قانون شما می توانید به راحتی از عناصری که شما را زیبا می کنند استفاده کنید. در این صورت از لباس های متفاوت و خیره کننده می توانید استفاده کنید.

  1. پوشیدن لباس با چند شلوار

راه دیگری که به داشتن استایل متفاوت شما کمک می کند آن است که یک ست جدید نخرید بلکه لباس های خود را با چند شلوار متفاوت امتحان کنید. لباس های کوتاه و تاپ و بلوز در این دسته قرار دارند. این کار به سادگی امکان پذیر است فقط کافی است لباس های بالاتنه و پایین تنه را هر بار به شکلی جدید بپوشید. برای این کار می توانید از تنوع شلوارهای برند (مردانه، زنانه، بچه گانه) ال سی وایکیکی  استفاده کنید. این برند دارای تنوع در جنس، طرح و رنگ انواع شلوار است. علاوه بر خرید از نمایندگی این برند در سراسر کشور می توانید با خرید آنلاین محصولات جدید ال سی وایکیکی از تخفیف بیشتری در جشنواره های فصلی آن برخوردار شوید.

  1. کنار زدن کلیشه ها

همیشه در انتخاب استایل باید جسور بود تا بتوان کلیشه ها را کنار زده و خود را محدود به ترندهای خاص نکرد. برای این کار می توانید از ظاهر تکراری که همیشه انتخاب می کنید فراتر رفته و گزینه های متفاوت را انتخاب کنید. این کار به شما اعتماد به نفس بیشتری هم می دهد.

  1. تغییر در کفش پوشیدن

۲۲

یکی دیگر از گزینه تغییر در استایل و تنوع دادن به آن کفش است. کفش ها، استایل و ظاهر لباس شما را تغییر می دهند. برخی از کفش ها به شما ظاهری کلاسیک داده و برخی دیگر شما را مدرن و پیچیده جلوه می دهند. گاهی اوقات بهتر است ریسک کنید و کفش ها را با لباس های متفاوت ست کنید. شما می توانید یک کفش متفاوت را با یک لباسی که همیشه می پوشید امتحان کنید.

  1. استفاده از کلاه

کلاه هم گزینه دیگری است که تیپ شما را متفاوت خواهد کرد. ترکیب کلاه با لباس ظاهر ویژه ای به شما می دهد  و شما می توانید استایل بامزه و متفاوتی را تجربه کنید. یک ترفند بزرگ برای رهایی از خرید لباس جدید و پوشیدن مجدد لباس هایی که بارها آنها را پوشیده اید این است که چیزی جدید به آن اضافه کنید. این گزینه جدید می تواند یک کلاه باشد که تنوع طرح و مدل و رنگ آنها بسیار زیاد است و دست شما هم در انتخاب باز خواهد بود.

  1. دقت در ترکیب طرح ها

این روزها تنوع طرح در دنیای مد بسیار زیاد است و بسیاری از این طرح ها بسیار شما را به خود جذب می کنند. شما می توانید چندین طرح را در استایل خود قرار دهید، اما یادتان باشد که باید طرح ها را با دقت و آگاهی بیشتری انتخاب کنید. زیرا ترکیب طرح های مختلف در استایل نمی تواند زیبایی را که مد نظر شما است به شما بدهد.

یک قانون ساده برای ترکیب چندین طرح وجود دارد و این قانون آن است که هر دو طرح باید یک رنگ مشترک داشته و یا اینکه الگوی مشابهی داشته باشند. برخی افراد ترجیح می دهند طرح های درشت را با طرح های ریز ترکیب کنند. اگر این ترکیب طرح، به درستی و با توجه به رنگ های به کار رفته در طرح ها انجام بشود، می تواند موجب متفاوت شدن و جذاب شدن استایل شما شود.

نویسنده: وحیده امینی