سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

رئیسی

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» آورده است: انتظار دارد با همکاری و تعامل مؤثر سایر اعضای محترم و حضور فعال در جلسات شورا، ضمن استفاده از کلیه توانمندی‌های موجود، در توسعه و رفع موانع و چالش‌های ورزش و تربیت بدنی کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمود خسروی‌وفا

رئیس محترم کمیته ملی پارالمپیک

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

در اجرای جزء(۱۵) بند(ب) ماده(۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹,۶.۱۶ مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با همکاری و تعامل مؤثر سایر اعضای محترم و حضور فعال در جلسات شورا، ضمن استفاده از کلیه توانمندی‌های موجود، در توسعه و رفع موانع و چالش‌های ورزش و تربیت بدنی کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران