ساسان زارع سخنگوی مردمی ستاد مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در مجموعه شهدای سرچشمه در تشریح این ویژه برنامه که در روز عید غدیر خم برگزار می شود گفت: این رویداد به میزبانی و همت هیئات، مواکب، موسسات قرآنی و گروه های سرود مردم نهاد برگزار می شود و به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت.

وی افزود: برنامه‌هایی از قبیل دادن اطعام، برپایی سرود و مولودی، کاروان‌های شادی، غرفه‌های فرهنگی و سخنرانی و پویش نذر اسباب بازی برای نقاط محروم در راستای تبلیغ اصول مهدویت و عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر خم ارائه خواهد شد.

 

زارع ادامه داد: در این رویداد ۳۰۰ مجموعه مردم نهاد اعلام آمادگی کردند و سعی ما بر این بوده است که این جشن کاملا خانوادگی برگزار شود و مانند برگزاری سرود سلام فرمانده، اتفاق بزرگی رخ دهد.

سخنگوی مردمی ستاد مهمانی ده کیلومتری غدیر تصریح کرد: سامانه ای نیز جهت همراهی بانیان خیر طراحی و آماده سازی شده که علاقه مندان می‌توانند برای ادای نذورات خود عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ و نیز موکب‌ها و نهاد‌هایی که تمایل همکاری در این خصوص دارند، عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.