سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد. 

رئیسی

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

پس از درخواست‌ها و مطالبات پیگیر تشکل‌های بازنشستگان پیرامون مصوبه اخیر دولت درباره بازنشستگان تامین اجتماعی از رییس جمهور، سیدابراهیم رئیسی به معاون اول خود (مخبر) دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه کند.

براساس این گزارش، سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

علی بهادری جهرمی دیشب در حساب توییتری خود نوشت: "در پی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان محترم درخصوص وضعیت دریافتی خود در سال جاری از رییس جمهور، آیت‌الله رئیسی به معاون اول دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه نمایند."

رئیسی برای انتخاب کابینه دولت سیزدهم چقدر فرصت دارد ؟