در تمامی مواقع و در هر سطح و شرایطی اگر فردی قصد رسیدن به تناسب اندام یا لاغری را داشته باشد، استفاده از دستگاه‌های هوازی را به وی پیشنهاد می‌کنند. فرقی ندارد آن فرد فوتبالیست حرفه ای یا دونده حرفه ای دو سرعت باشد و یا یک فرد عادی. در هر حالتی استفاده از دستگاه‌های بدنسازی از جمله دستگاه تردمیل و دستگاه اسکی فضایی بهترین دستگاه برای تناسب اندام هستند. امروزه در هر باشگاه بدنسازی و ورزشی انواع دستگاه‌های هوازی یافت می‌شود که تردمیل و اسکی فضایی دو مورد از این موارد است. اما اگر قصد تمرین در خانه را داشته باشید یا اگر قصد خرید دستگاه برای باشگاه خانگی خودتان را دارید، باید بدانید که کدام مدل و با چه قیمتی مناسب ترین گزینه برای شماست و می‌تواند تمامی نیازهایتان را رفع نماید. در ادامه درباره امکانات و ویژگی‌های این دو دستگاه به طور کامل صحبت می‌کنیم.

راهنمای خرید اسکی فضایی و تردمیل

معیارهای سنجش یک تردمیل خوب

اگر قصد خرید تردمیل داشته باشید، نکات مهمی هستند که باید حتما پیش از خرید بدانید. مهم ترین مسئله پیش از خرید، بررسی نیازهایتان است که از یک دستگاه تردمیل چه استفاده ای می‌کنید و با چه هدفی آن را خریداری می‌کنید. اگر قصد استفاده حرفه ای دارید و می‌خواهید نهایت سرعت دویدن را بر روی آن تجربه کنید شرایط کاملا متفاوتی وجود دارد به نسبت اینکه بخواهید برای لاغری از آن استفاده نمایید. در نتیجه باید تردمیلی را خریداری نمایید که متناسب با نیاز شما باشد. اما یک تردمیل خوب در مجموع چه امکانات و مزایایی دارد؟

امکانات تردمیل

مهم ترین نکته در هر تردمیلی، سنجش امکانات و ویژگی‌های آن در کنار تحمل وزنی و برند سازنده آن است. امکانات زیاد صرفا دلیلی برای بهتر بودن نیست اما مسئله ای که وجود دارد این است وجود برخی ازین امکانات بسیار مهم است. تردمیل مناسب چه برای خانه و چه برای باشگاه باید تحمل وزنی بالای 120 کیلوگرم را دارا باشد تا بتوان در شرایط گوناگون توسط افراد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

داشتن قابلیت تنظیم سرعت، تنظیم شیب و ارتفاع، دارا بودن برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده، مسافت سنج، کالری شما، سنجش ضربان قلب و غیره از جمله امکاناتی است که تقریبا در تمامی تردمیل ‌ها وجود دارد و بودنشان ضروری است. تمامی این امکانات که گفته شد از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت دستگاه تردمیل نقش مهمی دارند و در کنار این موارد، برند سازنده نیز نقش مهم دیگر را دارد. بنابراین در هنگام خرید حتما در کنار امکانات و تحمل وزنی، به دنبال خرید دستگاه تردمیل از یک برند معتبر و با خدمات پس از فروش باشید.

همانطور که می‌دانید تردمیل نقش مهمی در تمرینات هوازی و کاهش وزن دارد و انتخاب گزینه اشتباه ممکن است شمارا به دردسر بیاندازد پس استفاده از مشورت افراد متخصص مورد دیگری است که حتما پیش از خرید باید در نظر داشته باشید.

امکانات اسکی فضایی

همانند تردمیل، اسکی فضایی نیز قابلیت‌هایی دارد که در نحوه تعیین قیمت آن موثر است. این قابلیت‌ها تا حد زیادی مشابه دستگاه تردمیل هستند که شامل سنجش ضربان قلب، کالری شمار، تعیین سختی حرکت، برنامه از پیش تعیین شده و غیره می‌شود. همچنین داشتن تحمل وزنی بالا و برند معتبر سازنده از موارد مهم دیگر هستند که پیش از خرید باید مورد بررسی قرارگیرند.

امکانات اسکی فضایی

خرید اینترنتی دستگاه تردمیل و اسکی فضایی

اما در کنار تمامی موارد ذکر شده، ممکن است برایتان سوال شود که آیا خرید اینترنتی اسکی فضایی و تردمیل بهتر است یا خرید حضوری؟ امروزه با وجود تنوع بسیار بالای دستگاه های هوازی و بدنسازی، انتخاب بسیار دشوار است. موارد مهمی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و برندهای زیاد با امکانات گوناگونی در سطح بازار وجود دارند که قطعا شما نمی‌توانید تمامی آنها را در یک فروشگاه یا در چند ساعت مشاهده و بررسی نمایید. اما مزیتی که خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری دارد این است که شما پیش از خرید اینترنتی اسکی فضایی و تردمیل این فرصت را دارید تا از تمامی مدل‌ها و برندها دیدن کرده و ویژگی‌های هرکدام را به دقت بررسی نمایید و در نهایت از میان گزینه‌هایی که به نظرتان مناسب‌تر است، شروع به مقایسه کنید.

اما مزیت خرید اینترنتی فقط به اینجا ختم نمی‌شود بلکه مزیت های زیاد دیگری نیز دارد. نداشتن اتلاف وقت، دریافت مشاوره رایگان از متخصصین ورزشی و همچنین داشتن زمان بیشتر برای بررسی و انتخاب گزینه نهایی از سایر مزیت های خرید اینترنتی اسکی فضایی و دستگاه تردمیل هستند.

 

فروشگاه ورزشی دنیزاسپرت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه عرضه محصولات ورزشی از جمله دستگاه‌های اسکی فضایی و تردمیل این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید علاوه بر مشاهده و بررسی تمامی دستگاه‌های موجود در بازار ایران، به صورت رایگان از مشاوره متخصصین ورزشی استفاده کنید. در نتیجه می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین دستگاه ورزشی را انتخاب نمایید. فروشگاهDenizsport  علاوه بر تمامی امکانات و تجربیاتی که به شما ارائه می‌دهد، تمامی کالاهای خود را به قید ضمانت اصالت و سلامت کالا به شما تحویل داده و همچنین در کنار خدمات نصب در محل، می‌توانید از خدمات ضمانتی کالا و خدمات پس از فروش خود فروشگاه نیز استفاده نمایید. اگر قصد خرید هرگونه دستگاه ورزشی را داشتید، حتما از فروشگاه ورزشی دنیزاسپرت دیدن کرده و با خرید اینترنتی، تجربه ای لذت بخش را برای خود رقم بزنید.