باشگاه فوتبال استقلال که به‌طور خلاصه  استقلال ایران ،  استقلال تهران  و  استقلال  نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. باشگاه فوتبال استقلال تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا  دوچرخه‌سواران و سپس تاج  نام داشت. باشگاه فوتبال استقلال توانست در این فصل قهرمان لیگ برتر ایران شود.

استقلال

سورپرایز بزرگ استقلال برای همه!

امیرحسین حسین‌زاده پس از قهرمانی استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این قهرمانی مبارک مردم باشد. از کادر فنی و مدیریت باشگاه ممنونم چرا که آنها به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا تیم به موفقیت برسد.

وی در خصوص اینکه فصل بعد در استقلال خواهید ماند یا خیر؟ گفت: اول اینکه فصل خوب و رویایی را سپری کردم. در این‌باره نه حرفی زدم و نه تصمیمی گرفته‌ام. به تعطیلات و تمرین تیم ملی خواهم رفت.

استقلال به هم ریخت/عکس

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت، رکورد بهترین خط دفاع و بیشترین امتیاز در یک فصل را از آن خود کرده و با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ مسابقه به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و یکم برسد.

آبی‌های تهران پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان، در حضور تماشاگران بیشمار خود در ورزشگاه آزادی، چهارمین قهرمانی خود را در لیگ خلیج فارس جشن گرفتند.

ضربه سنگین استقلال به ستاره فوتبال!