«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز (یکشنبه) طی سخنانی، بار دیگر بر موضع تجاوزکارانه این رژیم در قبال قدس اشغالی تأکید کرد.

نفتالی بنت

آغاز بازبینی سیاست‌های اسرائیل در قبال ایران توسط نفتالی بنت

به نوشته الجزیره، او گفت: «دولت اسرائیل بدون هیچ‌گونه توجهی به خواسته‌های خارجی، در خصوص هیکل و قدس تصمیم می‌گیرد.» این سخن نخست وزیر رژیم تل آویو در حالی است که حداقل طبق قوانین بین‌المللی حاکمیت صهیونیست‌ها بر قدس شرقی و کرانه باختری اشغالگری محسوب می‌شود.

نفتالی بنت در ادامه سخنان خود، خواستار وضع قوانینی برای مصادره املاک و دارایی‌های همه کسانی شد که به انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه همانند آن‌چه که پنج‌شنبه هفته گذشته در حومه تل آویو رخ داد، کمک می‌کنند.

«نفتالی بنت» فردا امکان تشکیل کابینه جدید را اعلام خواهد کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین خواستار تشکیل نهاد نظامی موسوم به «گارد ملی» از نیروهای گارد مرزی و ذخیره و نیروهای داوطلب شد. روز جمعه نیز «اسحاق یوسف» خاخام معروف رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواسته بود تا سلاح حمل کنند. او گفته بود: «از هر کسی که مجوز حمل سلاح داشته و سلاح در دست داشته می‌خواهم تا به کنیسه‌ها رفته و از شهرک‌نشینان حمایت کنند.»

این سخنان نفتالی بنت در حالی است که شب گذشته، صهیونیست‌های هراسان از عملیات‌های شهادت‌طلبانه مقابل خانه «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم تل آویو در شهرک «رعنانا» تجمع کرده و علیه وی شعار دادند. آن‌ها دولت بنت را بی کفایت و ناتوان از تأمین امنیت جانی شهرک‌نشینان خطاب کرده و خواستار استعفای وی شدند.

ادعای جدید ارتش رژیم صهیونستی