شاید کمتر کسی باور کند، اولین سایت فروشگاهی کشور نه در حوزه کالا های عمومی و مصرفی، و نه حتی در زمینه محصولات دنیای IT و فن‌آوری دیجیتال نبوده است!

اولین سایت فروشگاهی کشور که از طریق مرجع اَلکسا(Alexa) زمان شروع به کار آن در تابستان سال 2004 به ثبت رسیده است، در حوزه تخصصی کالا های تجهیزات و تأسیسات سرمایش و گرمایش و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی و تجهیزات کنترل ایمنی شروع به فعالیت نموده.

این سایت درست زمانی که اینترنت کشور هنوز تحت پلتفرم Dial-Up بود، در ابتدا بصورت استاتیک و با برنامه نویسی Front Page جهت ارائه مشخصات فنی، ابعاد، ظرفیت، نحوه برآورد، مصرف برق و قیمت انواع تجهیزات تاسیسات در بخش ها و 80کتگوری متعدد طراحی و به این عرصه معرفی گردید.

در آن زمان (و تا سال ها بعد) هنوز هیچ سایت فروشگاهی در ایران و شاید خاورمیانه ایجاد نشده بود و حتی سایت جهانی آمازون(در آمریکا) صرفاً به ارائه کتاب و برخی محصولات فرهنگی دیگر مشغول بود!

این مجموعه اکنون هم با درج محصولات و مقالات فنی خود علاوه بر زبان فارسی، در زبانهای عربی و انگلیسی، پیشتاز توسعه منطقه ای و جهانی در میان سایت های فروشگاهی کشور شناخته می‌شود. دماتجهیز محصولات و تجهیزات سرمایش و تهویه مطبوع و تاسیسات گرمایش و موتورخانه کشور را علاوه بر ارائه در پهنه ایران عزیز، در گستره کشور های منطقه و غرب آسیا نیز انجام می‌دهد.

درست زمانی که هنوز ضریب نفوذ اینترنت برای معرفی خدمات و برند مجموعه دماتجهیز ناکافی بود، این مجموعه با شرکت در نمایشگاه های مختلف تأسیسات تهران، از سال 1384 تا 1387 نسبت به معرفی گسترده برند خود اقدام نموده و با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و  پروانه کسب از هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور و اتحادیه صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ، اتحادیه کسب و کارهای مجازی ایران و همچنین اتحادیه تولید کنندگان صنایع برودتی و تهویه مطبوع کشور و سپس ثبت شرکت مهندسی و بازرگانی دماتجهیز کوروش  به دنبال توسعه هرچه بیشتر و تحقق واقعی شعار " بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات " در پهنه ایران عزیز و حتی کشورهای منطقه گردید.

اکنون در آستانه 19 سالگی مجموعه دماتجهیز، اگر شما هم تجربه‌ای از ارتباط و همکاری با این مجموعه تخصصی را داشته‌اید، لطفاً نظر خود را در پیج اینستاگرام یا بخش نظرات سایت دماتجهیز  ارائه فرمایید.

"دماتجهیز، بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات"

Picture1