سرگی سوبیانین (Sergueï Sobianine) شهردار مسکو روز دوشنبه اعلام کرد: بر اساس برآوردهای ما حدود ۲۰۰ هزار نفر در مسکو در معرض خطر از دست دادن شغل هستند.

شهردار مسکو

پاسخ دندان شکن مسکو به طرح ضدایرانی ترامپ

وی اضافه کرد: هفته گذشته طرح کمکی به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون روبل ( معادل حدود ۳۸ میلیون یورو به نرخ فعلی) برای کمک به شهروندان مسکو که در معرض خطر اخراج هستند، تصویب شده است.

شهردار مسکو ادامه داد: این برنامه در درجه نخست مربوط به کارمندان شرکت‌های خارجی که به طور موقت فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند یا تصمیم به ترک روسیه گرفته‌اند، اختصاص می‌یابد.

همزاد چاق «بازیگر تایتانیک» در مسکو +عکس

پیشتر نیز وزیران اقتصاد و دارایی روسیه در پیش‌بینی جدیدی درباره رشد اقتصادی این کشور اعلام کردند تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال جاری به میزان بیش از ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

بر اساس برآوردهای سازمان ملل متحد، از زمان آغاز جنگ روسیه با اوکراین در ۲۴ فوریه، بسیاری از کشورهای جهان تحریم‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مالی علیه مسکو وضع کرده‌اند و این تحریم‌ها را به تدریج به بخش انرژی روسیه گسترش می‌دهند.

تحلیل‌گران معتقدند که این تحریم‌ها به مثابه یک شمشیر دولبه علاوه بر اقتصاد روسیه، اقتصاد کشورهای تحریم‌کننده و دیگر کشورهای جهان را نیز تهدید می‌کند.

بازیگر زن: قرار بود بروم مسکو پزشک شوم