هدیه یکی از ارزشمندترین کالایی است که افراد مختلف میان خودشان رد و بدل می‌کنند. در حقیقت هدیه دادن تنها منوط به افراد صمیمی به یکدیگر نمی‌شود و امر هدیه دادن پای خود را به بیزنیس‌های بزرگ هم کشانده است. کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای آنکه نام خود را در ذهن مشتریانشان تداعی کنند یا خود را به مشتریان جدید معرفی نمایند؛ از هدایای تحت عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

اهمیت و ارزش هدیه تبلیغاتی آن‌قدری پیچیده و زیاد است که با وجود قدمت طولانی خود، هنوز هم در میان انبوهی از روش‌های نوین تبلیغاتی جای خود را حفظ کرده است. هنوز کسب‌وکارهای بزرگ برای یادآوری خدمات یا کالای خود از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برندهایی نظیر کوکاکولا، مک دونالد، آدیداس و غیره ازجمله شرکت‌های به نامی هستند که هنوز هم به ارزش‌های هدایای تبلیغاتی پایند هستند.

هدایای تبلیغاتی چه تأثیر بر یک کسب‌وکار می‌گذارد؟

شاید برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها این سؤال ایجاد شود که هدایای تبلیغاتی چه تأثیری روی برند تجاری آن‌ها می‌گذارد و چرا باید بودجه‌ای را برای این کار اختصاص دهند. در حقیقت باید گفت، مسیر ایجاد شده توسط هدیه تبلیغاتی دو سویه است. یعنی شما هدیه را به مشتریان خود می‌دهید و آن‌ها با خرید یا استفاده از محصول یا خدمات شما، هدیه گرفته از شما را جبران می‌کنند.

هدایا تبلیغاتی، چه با بودجه‌ای کلان و چه با سرمایه‌ای اندک تهیه شوند، می‌توانند به‌سرعت توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کنند و به محبوبیت برندها بی افزایند. از همین رو، بازگشت سرمایه با استفاده از هدایا تبلیغاتی امری حتمی است که سرمایه‌گذاری در این بخش را منطقی می‌کند. هدایا تبلیغاتی هرچند کوچک و ارزان هم که باشند، همراه دریافت‌کننده خواهند بود و وارد زندگی روزمره آن‌ها خواهند شد. به همین دلیل، نه‌تنها همیشه در برابر دیدگان دریافت‌کنندگان این هدایا تبلیغاتی قرار می‌گیرند؛ بلکه اطرافیان آن‌ها نیز تحت تأثیر این هدایا تبلیغاتی قرارگرفته و همین موضوع طیف مخاطبان را گسترده‌تر می‌سازد.

انواع هدایای تبلیغاتی

دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار وسیع است و تقریباً شما روی هر کالایی دست بگذارید، قابلیت تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی را دارد؛ اما باید هوشمندانه اقدام کنید و از آن دسته کالاهایی استفاده کرده که محبوبیت فراوانی دارند و در مقابل بودجه کمی را روی دوش شما می‌گذارند. در ادامه به معرفی چندین هدیه تبلیغاتی محبوب می‌پردازیم.

خودکار تبلیغاتی

با وجود دیجیتالی شدن تمام وسایل روزمره ما، خودکار هنوز هم یکی از مهم‌ترین اقلامی است که باید در کشوی کار یا کیف هر فردی باشد. به همین دلیل خودکار تبلیغاتی با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست نداده است و همه افراد چه بزرگ چه کوچک علاقه‌مند به دریافت آن هستند.

۵

ست مدیریتی تبلیغاتی

شنیدن نام ست مدیریتی، بی‌شک شما را به یاد مدیران برتر و افراد رده‌بالا می‌اندازد. ست‌های مدیریتی نه‌تنها گزینه‌ای ویژه برای کارمندان و مدیران رده‌بالا شرکت‌ها هستند؛ بلکه یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای ارائه به مخاطبان خاص نیز می‌باشند.

ست مدیریتی تبلیغاتی که از هدایا تبلیغاتی محبوب به شما می‌رود، می‌تواند دربرگیرنده اقلام گوناگونی باشد که هر برند یا شرکت آن را انتخاب می‌کند. ست مدیریتی بسته به اقلام درون آن می‌تواند در دسته ست مدیریتی لوکس و گران یا ست مدیریتی معمولی قرار بگیرد.

 ست مدیریتی لوکس می‌تواند شامل:

  • پاوربانک تبلیغاتی
  • هندزفری
  • کیف پول چرمی
  • خودکار تبلیغاتی
  • سررسید
  • دفترچه یادداشت
  • کتب نفیس
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • کابل شارژ
  • جا کارتی
  • جا کلیدی تبلیغاتی باشد.

ناگفته نماند که ست مدیریتی را می‌توان با توجه به تغییر اقلام درون ست به ست مدیریتی زنانه و ست مدیریتی مردانه نیز تبدیل نمود که هرکدام، هدایا تبلیغاتی منحصربه‌فردی برای مخاطبان به شمار می‌آیند.

فلش تبلیغاتی

تقریباً هیچ‌کسی به دریافت فلش تبلیغاتی نه نمی‌گوید. فلش از آن دسته وسایل هوشمند است که هر فردی با هر سنی به یکی از آن‌ها نیاز دارد به همین خاطر این کالا جز محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی است. حتماً هنگام سفارش فلش، به کیفیت و ظاهر آن توجه ویژه‌ای کنید. کیفیت محصول از آن جهت حائز اهمیت است که زود خراب نشود و ظاهر آن باید مطابق با موضوع کسب‌وکاری شما باشد.

۶

دیگر هدایای تبلیغاتی محبوب

  • اسپیکر تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
  • کتب نفیس
  • سررسید
  • جا کلیدی تبلیغاتی

 

آیا شرکت هدایا تبلیغاتی معتبری برای سفارش هدایا تبلیغاتی وجود دارد؟

شرکت هدایا تبلیغاتی پیشکش از شرکت‌های خلاق و باسابقه در زمینه هدایا تبلیغاتی است که برای تهیه و سفارشی‌سازی انواع هدایا تبلیغاتی می‌تواند به برندها و شرکت‌ها کمک کند. مجموعه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند سفارش‌های تبلیغاتی خود برای انواع کمپین‌های تبلیغاتی و رویدادها و مراسم مختلف را به شرکت پیشکش سفارش دهند و از راهنمایی و مشورت با متخصصان بازاریابی پیشکش برای تبلیغات هرچه بهتر خود بهره‌مند شوند. برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره از متخصصان آن می‌توانید با شماره 02188308440 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت این شرکت با محصولات و خدمات متنوع آن‌ها آشنا شوید.