فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سال نو را به همه دوستان تبریک می‌گویم. قبل از این که درباره مسائل فنی صحبت کنم، این را باید بگویم که اکثر باشگاه‌ها دنبال این هستند بازیکنان مشهور به تیم بیاورند اما تیم پیکان این کار را نکرد و نتایج خیلی خوبی گرفت. این تیم در جام حذفی ما را خیلی اذیت کرد. فرهاد مجیدی در ادامه افزود: ما بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت و تمام بازی‌های باقی مانده ما سخت است و باید با تمام توان خود به میدان برویم.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی ادعای بیرانوند را زیرسئوال برد

او درباره وضعیت زمین تمرین تیمش و انتخاب او به عنوان برترین مربی سال گفت: جا دارد از بازیکنان تیمم و کادر فنی تیم تشکر کنم. وضعیت چمن تمرین استقلال باید قبل از شروع لیگ به آن پرداخته می‌شد اما این کار صورت نگرفت. از زمانی که آقای آجورلو آمده‌اند، ما نزدیک به ۱۰ زمین تمرین را دیدیم. برخی زمین‌ها نیاز به ترمیم داشتند و مجبور شدیم در آرارات تمرین کنیم.

وی در ادامه افزود: ما چند زمین خوب پیدا کردیم برخی زمین‌های خوب را نیز تیم‌های شهرستانی در اختیار دارند. واقعا خنده‌دار است، تیم‌هایی که در شهرستان ۲ استادیوم خوب‌ دارند، به تهران می‌آیند و تمرین می‌کنند اما تیم پایتخت یک زمین تمرین ندارد. باورم نمی‌شود این‌ها اجازه دارند در تهران تمرین کنند. ما چند زمین چمن خوب پیدا کردیم که تیم‌های شهرستانی و صنعتی با اجاره‌های بالا آن‌ها را در اختیار گرفتند.

مجیدی خاطرنشان کرد: الان حق تیم‌های تهرانی خورده می‌شود. زمین انقلاب شرایطش بهتر شده است اگر شرایط خوب باشد، از هفته دیگر می‌توانیم به آنجا برویم. زمین آرارات شرایط خوبی ندارد و من شرمنده بازیکنانم هستند اما بازیکنان با تمام توان خود کار را پیش بردند. برای فصل بعد فکر نمی‌کنم مشکل زمین تمرین داشته باشیم چون کمپ حجازی در حال آماده شدن است. واقعا نمی‌دانم چطور تیم‌های شهرستانی به تهران می‌آیند و تمرین می‌کنند. مثل این می‌ماند ما به سیرجان برویم و تمرین کنیم.

کامنت اسطوره فوتبال ایتالیا برای فرهاد مجیدی + عکس

او درباره روند شکست‌ناپذیری تیم‌های پیکان و استقلال خاطرنشان کرد: من به این مساله به هیچ عنوان فکر نمی‌کنم. پیکان با چند جوان خوب به میدان آمده و بدون بازیکن سرشناس بازی کرده است و نتایج خوبی گرفته است. مهم‌ترین فاکتور این تیم دوندگی است و با توجه به این که در کورس قهرمانی هستیم، باید برای سه امتیاز به میدان برویم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مجیدی درباره این که گفته می‌شود محمدحسین مرادمند احتمال دارد با دریافت معافیت به جمع آبی‌پوشان برگردد، گفت: باشگاه‌ صحبت‌هایی با ما کرده است و نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر اما با توجه به شرایطی که این بازیکن داشته است، می‌تواند به جمع تیم برگردد و منتظر هستم تا وضعیت نهایی او مشخص شود.

سرمربی استقلال درباره هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (اوکراین – اسکاتلند/ ولز) در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: فکر می‌کنم با توجه قرعه‌کشی انجام شده، تیم ایران بتواند از گروهش صعود کند.

علی کریمی و فرهاد مجیدی به مهدوی کیا نگاه کنند