به گزارش پارس نیوز، 

استقلال فردا میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

در یکی از دو دیدار فردای لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال از ساعت 20:15 میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. این نخستین بازی استقلال پس از جدایی وینفرد شفر از این تیم است و فرهاد مجیدی در این بازی برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال حضور خواهد داشت. 

احتمال اینکه استقلال با چند تغییر در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی با پدیده مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد بالا خواهد بود و به نظر می‌رسد مجیدی در گام نخست تلاش خواهد کرد تا بازیکنان استقلال را در پست‌های تخصصی خود به زمین بفرستد.

قابل پیش‌بینی است که استقلال با آرایش 1-3-2-4 بازی را آغاز کند، آرایشی که با حضور عناصر تهاجمی در کناره‌ها عملا در فاز حمله 3-3-4 خواهد بود. سیستمی که شفر در فصل جاری به تناوب از آن بهره برده بود و حال بعید است مجیدی در فرصت محدودی که داشته قصد تغییر در سیستم پایه آبی‌ها را داشته باشد.

درون دروازه حسین حسینی گزینه اصلی حضور در ترکیب اصلی است و مهدی رحمتی باز هم بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز خواهد کرد. در قلب خط دفاعی، روزبه چشمی از ترکیب اصلی خارج خواهد شد تا باز هم شاهد حضور زوج پژمان منتظری و محمد دانشگر در عمق خط دفاعی استقلال باشیم. در سمت راست وریا غفوری شانس بالایی برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت و در سمت چپ به نظر می‌رسد گزینه‌ای چون آرمین سهرابیان که طی ماه‌های اخیر بیشتر در قلب خط دفاعی به میدان رفته بود به جای میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

در خط میانی، با بازگشت امید نورافکن از محرومیت این بازیکن جوان زوج علی کریمی خواهد بود و یک خط جلوتر، آیاندا پاتوسی در مرکز، داریوش شجاعیان در راست و اسماعیل گونکالوس در چپ بازی خواهند کرد. با توجه به غیبت منشا در تمرینات، به نظر می‌رسد مرتضی تبریزی گزینه اول مجیدی برای حضور در راس خط حمله استقلال در این دیدار خواهد بود.

استقلال برای این بازی خسرو حیدری، الهیار صیادمنش، رضا آذری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت و گادوین منشا را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار ندارد و در چنین شرایطی بازیکنانی چون مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، مهدی قائدی، همام طارق و روزبه چشمی مطرح‌ترین نیمکت‌نشینان استقلال در این بازی خواهند بود.

گفتنی است این دیدار از ساعت 20:15 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.