گروه صنعتی اشناب پارسیان به عنوان یکی از شرکت های عرضه کننده تجهیزات صنعتی در ایران به شمار می رود و با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، یکی از اولین انتخاب ها برای تیم های صنعتی جهت تامین تجهیزات مورد نیاز است. این شرکت در حال حاضر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت فلندر به شمار رفته و گیربکس های این شرکت را در بازار ایران عرضه می نماید. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص محصولات فلندر عرضه شده از سوی گروه صنعتی اشناب را به شما معرفی کنیم و همچنین در خصوص ویژگی های محصولات فلندر، انواع گیربکس های این شرکت و در نهایت بهترین روش خرید آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

Picture1

 
 
گیربکس، مهم ترین قطعه صنعتی
اگر بخواهیم گیربکس را به فارسی ترجمه کنیم، باید بگوییم که گیربکس به معنای جعبه دنده می باشد. در واقع این ابزار صنعتی برای انتقال قدرت مورد استفاده قرار می گیرد و یک سیستم مجزا به شمار می رود. در نظر داشته باشید که موتور توان و قدرتی را تولید می کند و مصرف کننده این توان باید دوران و گشتاور مورد نیاز را داشته باشد که گیربکس این کار را انجام می دهد. شرکت فلندر گیربکس های صنعتی خود را در انواع مختلفی تولید کرده و در بازار عرضه می کند. در ادامه با گیربکس فلندر و انواع آن بیشتر آشنا می شویم.
آشنایی با گیربکس فلندر و انواع آن در بازار ایران
فلندر شرکت آلمانی تولید کننده گیربکس به شمار می رود و محصولات خود را در بازار ایران نیز عرضه کرده است. محصولات فلندر که از سوی اشناب (نماینده این شرکت آلمانی در ایران) در بازار عرضه می شود در انواع صنعتی، خورشیدی و کرانویل می باشد. لازم به ذکر است که فلندر به عنوان یک کمپانی زیرمجموعه زیمنس شناخته می شود.
• گیربکس صنعتی فلندر : این محصول صنعتی، کاربردی و با قابلیت اطمینان برای مصارف صنعتی تولید شده و با توجه به امکاناتی مانند بک استاپ می تواند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. این سری از محصولات فلندر قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را داشته و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.
• گیربکس خورشیدی فلندر : این محصول که به نام گیربکس سیاره ای نیز شناخته می شود امروزه بسیار پرکاربرد بوده و در بسیاری از صنایع استفاده می شود. این محصول با گشتاور بازه 22000 الی 260000 در بازار عرضه می شود و کاربران می توانند از آن استفاده بسیار گسترده ای داشته باشند. اندازه های بسیار کوچک را می توان از مهم ترین ویژگی های این کالا برشمرد.
• گیربکس کرانویل فلندر : از این نمونه گیربکس در پرس های غلتکی، سیستم انتقال قدرت برای چرخ وسط، کانوایز و همزن استفاده می شود و از این روی می توان گفت که یکی از مهم ترین محصولات فلندر در بازار شناخته می شود.
با توجه به تمامی توضیحات بیان شده باید در نظر داشته باشید که فلندر به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده گیربکس در دنیا شناخته می شود و محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می کند. خریداران می توانند این محصول را در مدل های متنوع خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. در صورتی که قصد دارید نسبت به خرید گیربکس های شرکت فلندر در ایران اقدام کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
بهترین روش برای خرید گیربکس فلندر با قیمت مناسب
برای خرید گیربکس فلندر در بازار ایران می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. در واقع سایت اشناب در دسترس شماست تا محصولات مورد نیاز شما را تامین نماید و از این روی می توان گفت که در سراسر کشور می توانید به محصولات اصلی دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه اشناب به عنوان نماینده رسمی فلندر در بازار ایران شناخته می شود، شما قادر خواهید بود در وقت و هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید و کالای مناسب را خریداری کنید. امروزه گیربکس فلندر به عنوانی یکی از اصلی ترین نیازهای موجود در بازار به شمار می رود و خریداران می توانند با خیال راحت نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

Picture2

 
 
 
نتیجه گیری
گیربکس را می توان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی دانست که امروزه در بازار عرضه شده و در دسترس خریداران می باشد. شما می توانید برای تهیه محصولات فلندر در بازار ایران به صورت اینترنتی نسبت به ثبت سفارش و خرید محصولات این شرکت اقدام نمایید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص محصولات فلندر، انواع آن و همچنین شرکت اشناب به عنوان نماینده رسمی این شرکت آلمانی در بازار ایران در اختیار شما قرار دهیم.
شماره تماس های شرکت اشناب 
تلفن 02188326357