این روزها با وجود پیشرفت تکنولوژی، احتمالاً باز شدن پای نرم‌افزاری به اسم نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه در سازمان‌ها و صندوق‌ها و حتی جمع­های خانوادگی چیز عجیب و غریبی نیست. یک نرم‌افزار کارآمد که امور مالی و اداری را راه می‌اندازد و در واقع  اجرای این امور را راحت می‌کند. اما شاید بپرسید این نرم‌افزار دقیقاً چیست و چطوری کار می‌کند و چه قابلیت‌هایی دارد. برای پاسخ به این سوال‌ها و بررسی امکانات نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه با ما همراه شوید.

معرفی بهترین نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه در ایران

تعریف صندوق قرض‌الحسنه چیست؟

این نرم‌افزار از آن دست نرم‌افزارهایی است که این روزها با استقبال زیادی رو به رو شده است. چرا؟ چون بیشتر افراد سر و کارشان به صندوق‌ها می‌افتد و همان‌طور که از اسمش پیداست که به معنی قرض دادن به شکل خوب و درست است، پس در مؤسسات مالی و شرکت‌های بزرگ و کوچک از ایجاد صندوق و دادن وام و در واقع قرض، استقبال می‌شود. این استقبال حتی به شکل خانوادگی هم وجود دارد‌. با این اوصاف وجود یک نرم‌افزار ضروری می‌شود تا کارها با سرعت و در بستر کارآمدی انجام بشود‌. نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه وقتی به میان بیاید مدیریت، کنترل و نظارت بر روند اجرایی صندوق در آن به بهترین شکل انجام می‌شود. یعنی مدیران صندوق با این سیستم می‌توانند به راحتی امور جاری یک صندوق قرض‌الحسنه را مدیریت کنند. در شرکت‌ها و سازمان‌ها با کم کردن حقوق، اقساط و با برداشت حق عضویت ماهیانه اعضا صندوق قرض‌الحسنه و واریز آن به حساب پس‌انداز این روند انجام می‌شود. در صندوق‌های خانوادگی هم که به شکل آسان‌تری انجام می‌پذیرد.

قابلیت‌های یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه خوب را بشناسید

این سیستم قابلیت‌های متنوعی دارد از طرفی امکان دارد در نسخه‌های مختلفی ارائه بشود، پس یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه خوب یک سری قابلیت‌های مهم را داراست که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

مدیریت حساب‌های صندوق: حساب‌ها در واقع مربوط به اعضا صندوق قرض‌الحسنه است که شامل مواردی مثل ایجاد دفترچه تلفن که همان ثبت مشخصات کامل هر عضو است، بررسی واریزی‌ها و پرداختی‌ها، اسکن و ذخیره نمونه امضا، اسکن از مدارک و ... است که با این قابلیت می‌‌توانید به راحتی به مدیریت حساب‌ها بپردازید.

تهیه گزارش‌های متنوع: این قابلیت اگر در صندوق قرض‌الحسنه وجود نداشته باشد، بر روی آن اثر منفی می‌گذارد. چون با گزارش‌هاست که اطلاعات کامل می‌‌شود. مثل گزارش‌های کل موجودی و حساب‌های بانکی، گزارش روزانه و حساب‌های معین یعنی حساب درآمدها و هزینه‌های صندوق، مجموع و میانگین دیرکرد‌های یک شخص و موارد دیگر که بهتر است خروجی آن به شکل word  ، اکسل یا ... باشد.

پشتیبانی از کاربران با تعداد بالا: این قابلیت امکان استفاده تعداد اعضای بیشتری را در این نرم‌افزار مهیا می‌کند.

امنیت صندوق: مسلماً امنیت در نرم‌افزاری که در آن امور مالی و حسابداری انجام می‌شود باید تضمین شود. این نرم‌افزار با ایجاد قفل‌هایی در سخت‌افزار که در اختیار مدیر صندوق می‌گذارد، می‌تواند امنیت را بالا ببرد.

تعیین سطح دسترسی: این مورد، هم در ایجاد امنیت مهم است و هم این که مدیر صندوق این امکان را دارد که تعیین کند چه کسانی می‌‌توانند به نرم‌افزار دسترسی داشته باشند.

اطلاع‌رسانی از طریق پنل پیامکی: اتصال نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه به پنل پیامکی قابلیتی است که مدیر صندوق را در اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به شکل پیامک شخصی یا گروهی به اعضای صندوق کمک می‌کند.

قابلیت‌های یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه خوب را بشناسید

 استفاده از نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه چه مزیت‌هایی دارد؟

مسلماً استفاده از این نرم‌افزار مزایای مثبت زیادی دارد که در زیر به چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ایجاد سرعت بالا
  • جستجوی سریع از طریق مدیریت حساب‌ها
  • پشتیبان‌گیری و رفع نگرانی از بین رفتن اطلاعات
  • تعیین انواع وام
  • مدیریت اقساط ماهیانه
  • گزارش‌گیری در مراحل مختلف
  • ایجاد دفترچه تلفن و ثبت اطلاعات کامل اعضا

نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه وقتی به میان بیاید مدیریت، کنترل و نظارت بر روند اجرایی صندوق به بهترین شکل انجام می‌شود.

 

 

خرید و قیمت یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه

تا اینجا در مورد این برنامه و قابلیت‌ها و مزایای آن صحبت کردیم. اما مطمئناً مدیران صندوق‌ها در تهیه و خرید یک نرم‌افزار با قابلیت‌های بالا باید توجه لازم را داشته باشند. بد نیست بدانید شرکت یگانه سافت در زمینه تولید نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه در نسخه‌های مختلف پیشتاز است. نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه یگانه با توجه به قابلیت‌ها و امکانات ویژه و بالا با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای هر مدیر صندوقی باشد. این نرم‌افزار مورد تأیید شورای عالی انفورماتیک است. حسابداری این سیستم کاملاً با نرم‌افزارهای حسابداری موجود تفاوت دارد. چرا؟ چون مدل حسابداری در نرم‌افزار بر اساس صندوق‌های قرض‌الحسنه تولید شده و خاص صندوق‌های قرض‌الحسنه است. از قابلیت‌های مهم این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی متعهد و پاسخگو
  • ارائه نسخه‌های آپدیت به طور منظم
  • امکان ارتباط با سامانه پیامکی و ارسال SMS
  • گزارش‌های جامع و متنوع
  • امکان تهیه فایل پشتیبان
  • امکان خروجی گرفتن از اطلاعات نرم‌افزار
  • مدیریت حساب‌ها در نرم‌افزار حسابداری صندوق قرض‌الحسنه
  • اعطای وام در نرم‌افزار مدیریت صندوق قرض‌الحسنه

خرید و قیمت یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه

در آخر: با وجود نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه، کنترل و مدیریت بر روی فعالیت صندوق قرض‌الحسنه مؤسسه‌های مالی و سازمان‌های کوچک و بزرگ یا صندوق‌های خانوادگی آسان‌تر و سریع‌تر شده است.

نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه یگانه در نسخه‌های مختلف دارای امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای است که هر مدیر صندوقی را به سمت خود می‌کشد. با این اوصاف آیا شما هم به دنبال یک نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه خوب هستید؟