سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد. 

سفر رئیسی به خوزستان

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در حاشیه بازدید از شرکت فولاد جهان‌آرا در جمع کارگران، اظهار کرد: مردم استان خوزستان بر گردن همه کشور حق دارند، رشادت‌های آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد. 

وی عنوان کرد: بومی‌گزینی در استخدام‌‌ها، به عنوان اولویت باید رعایت شود، در استان خوزستان نیروهای خوب و حرفه‌ای فراوان وجود دارد و باید در فرصت‌های شغلی به کارگیری شوند.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

رئیس جمهور گفت: ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت است و با تمام توان به دنبال آن هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بربیاییم.

رئیسی عنوان کرد: نیروهای بومی شرکت فولاد که از آغاز کارخانه مشغول بودند، در ادامه نیز مشغول خواهند بود.

وی بیان کرد: با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر در آینده‌ای نزدیک ۲ هزار و دویست نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

رئیسی برای انتخاب کابینه دولت سیزدهم چقدر فرصت دارد ؟