حجم ویدیو: ۱.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۳

جزیره بالی نام یک جزیره معروف و گردشگری در کشور اندونزی است که مقصد خیلی از گردشگران از نقاط مختلف جهان می باشد. جزیره بالی از دیدنی های فراوانی برخوردار است که مسافران اندونزی می توانند در آنجا لحظاتی شاد و پرهیجانی را تجربه کنند. پارک سافاری یکی از جاذبه های گردشگری جزیره بالی است که سالانه مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران و توریستهای خارجی قرار می گیرد و در ادامه لازم است بدانید که پارک سافاری، نام یک جزیره معروف و گردشگری در کشور اندونزی است که مقصد خیلی از گردشگران از نقاط مختلف جهان است جزیره بالی از دیدنی های فراوانی برخوردار است که مسافران اندونزی می توانند در آنجا لحظاتی شاد و پرهیجانی را تجربه کنند.

باغ وحش شگفت انگیز جزیره بالی

در ابتدا لازم به ذکر است که پارک سافاری وسعتی نزدیک به 2.000 کیلومتر دارد که به عنوان بزرگترین باغ وحش در کشور اندونزی و همچنین در قسمت جنوب شرق آسیا نامبرده می شود و این پارک بیرون از شهر دنپازار قرار دارد که از 2 قسمت تشکیل شده است. یک قسمت آن پارک آبی  آن است که از حیوانات دریایی مختلفی تشکیل شده است و قسمت دیگر آن پارک جنگلی است که حیوانات وحشی را در آن نگهداری می کنند، بد نیست بدانید که باغ وحشی که در پارک سافاری بالی وجود دارد از مهم ترین جاذبه های گردشگری بالی می باشد گردشگران و مسافران بالی می توانید با وسیله نقلیه خود را به آنجا برسانند و حیوانات را از نزدیک مشاهده کنند و در صورت تمایل به آنها غذا بدهند و یکی دیگر از تفریحاتی که مسافران بالی از آن استفاده کنند فیل سواری در این باغ وحش است. برای وارد شدن به پارک سافاری بالی باید 90 دلار هزینه پرداخت کنید و ساعت کاری این مجموعه نیز از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا ساعت 6 بعد از ظهر باز می باشد. 

باغ وحش شگفت انگیز جزیره بالی

باغ وحش بالی مکانی شگفت آور با ویژگیهای منحصربفرد و فوق العاده از مفاصد گردشگران، توریست ها در جاده سنگاپادو در منطقه جیانیار می باشد. این مجموعه با مساحتی بیش از 80 هکتار محلی مناسب و بی نظیر برای زندگی انواع مختلف حیوانات و گونه های خاص جانوری است. این مجموعه بعنوان تنها پارک جانور شناسی بالی محلی برای درک و یادگیری رفتار بیش از 500 حیوان کمیاب در فضایی بکر و خاص است. باغ وحش بالی درسال ۲۰۰۲ در میان درختان گرمسیری و جنگل انبوه با بهترین امکانات و خدمات افتتاح گردید. هنگام ورود به این باغ وحش شما میتوانید در کنار محفظه شیرها غذایی اندونزیایی را با لذت فراوان میل کنید.

همچنین شما حس ترس و وحشت را با دیدن فیل های سوماترایی، اورانگوتان ها، خرس ها، ببرهای بنگال و شیرهای آفریقایی از نزدیک تجربه می کنید. باغ وحش بالی شرایط خوب و عالی را برای حضور کودکان و تعامل با انواع حیوانات فراهم کرده است. کودکان و بچه ها با بازی و ارتباط با حیواناتی چون خرگوش، گوزن و اسب سواری با اسب های کوچک و فیل ها  سرگرم میشوند. علاوه بر این کودکان 6 تا 12 سال در کلینیک و مهد کودک حیوانات نحوه شستشو و مراقبت از بچه های حیوانات را می آموزند. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز امکان دوستی و ارتباط با حیوانات مختلف و متنوع را دارند. 

باغ وحش شگفت انگیز جزیره بالی