شیائومی یکی از شرکت های پیشرفته و پر طرفدار جهانی است. اصالت شرکت شیائومی چینی است. سیستم عامل گوشی های شیائومی می یوآی می باشد.

موبایل مشترک شیائومی و بنز

آمار گمرک از واردات محصولات شرکت بنز

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این تلفن همراه وجود ندارد اما براساس تصاویر منتشر شده، ردمی K50 مرسدس ادیشن از رنگ‌بندی خودروهای فرمول یک مرسدس بنز پیروی خواهد کرد و در دو رنگ فیروزه‌ای و خاکستری با الگوهای مثلثی به بازار عرضه خواهد شد. درج عبارت AMG Petronas F1 Team در قسمت سمت راست این تلفن همراه نیز به بینندگان اعلام می‌کند که با یک نسخه منحصر به فرد از این تلفن همراه مواجه خواهند بود.

قیمت برخی از خودروهای دست دوم شرکت بنز

انتظار می‌رود به جز تغییرات ظاهری، هیچ تفاوت دیگری میان ردمی K50 مرسدس ادیشن و نسخه عادی وجود نداشته باشد. این تلفن همراه هوشمند از پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و به صفحه نمایش OLED با اندازه 6.67 اینچ و رزولوشن فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است.

سنسور دوربین اصلی ردمی K50 مرسدس ادیشن لنز 64 مگاپیکسلی سونی است و دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی نیز به عنوان لنزهای جانبی فعالیت می‌کنند. در قسمت جلو گوشی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی سلفی قرار دارد. باتری 4700 میلی امپری به همراه سوپرفست شارژ 120 واتی نیز وظیفه تامین انرژی این تلفن همراه را برعهده دارند.

عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز