میانگین ساعت تماشای فیلم ترسناک در سال های اخیر بسیار بین کاربران زیاد شده است. این نرم تا حدی زیاد شده است که بخشی از بینندگان به نوعی معتادگونه آن را می بینند اما جدای از سلیقه و روحیه دلایل مهم علمی نیز پشت این موضوع می باشد.

مغز ما دارای دو بخش با قابلیت همفکری و همدردی با همدیگر هستند که اغلب در مواقع ترس واکنش از خود نشان میدهند. طبق تحقیقات روانشناسان کورتکس پیشین مغز مسئول عملکردهای ذهنی با شدت بالا می باشد و سیستم لیمبیک قسمتی است که می تواند هنگام تماشا یک صحنه ترسناک یا روی دادن حادثه دلهره آور دست به کار شود. پس این دو بخش واکنش شما هنگام ترسیدن را بررسی و مشخص میکنند و به نوعی با همدیگر بررسی و تبادل میکنند تا بتوانند عکس العمل شما را برنامه ریزی نمایند. تماشای فیلم ترسناک اگر فیلم مورد نظر و البته ژانرهای ترکیبی آن را هوشمندانه انتخاب کنیم می تواند فواید بسیاری داشته باشد که افزایش انرژی، کاهش وزن، افزایش توان سیستم دفاعی بدن، سوزندان کالری، روبرو شدن با واقعیت های تلخ در زندگی از مهم ترین فواید این دسته از فیلم ها می باشد. در این مقاله قصد داریم یکی از سایت های برتر دانلود فیلم ترسناک به شما معرفی کنیم.

فیلم و سریال های ترسناک جدید

  1. دانلود فیلم ما همه مرده ایم - All of Us Are Dead

سشیشسیسش

سریال همه ما مرده‌ ایم یا ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead) با عنوان اصلی (Jigeum Uri Hakgyoneun) که با نام اکنون در مدرسه ما (Now at Our School) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، ترسناک، فانتزی، درام، هیجان انگیز و علمی تخیلی با موضوع زامبی شدن انسان ها محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک جی.کیو. لی و کیم نام سو است که فصل اول آن در قالب 12 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Film Monster Co و JTBC Studios و Kimjonghak Production Co  تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز سئونگ ایل چئون به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون پارک جی هو، یون چان یانگ، چو یی هیون، پارک سولومون، لی یو می، کیم جو-آ، کیم بو یون، کیم جین یونگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال در تاریخ 28 ژانویه سال 2022 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کشور کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید سریال همه ما مرده‌ایم براساس یک وبتون به نام Now at Our School اثر جو دونگ گیون که بین سال‌های 2009 تا 2011 میلادی منتشر شد، ساخته شده است؛ همه ما مرده‌ایم پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها سریال را جذاب و سرگرم کننده توصیف کردند. این فیلم در دسته فیلم های زامبی قرار می گیرد.

  1. دانلود فیلم شوم 2- Sinister 2

فیلم  Sinister 2 یک فیلم ترسناک ساخت کشور آمریکا، نوشته اسکات دریکسون می‌باشد که توسط کیاران فوی کارگردانی شده‌ است. این فیلم ادامه فیلم شوم می‌باشد. ستارگان فیلم، جیمز رانسون نقش خود را از فیلم اصلی به عنوان معاون و شانین سوسامون به عنوان مادر دو پسر که توسط کودکانی شبح مانند به وسیله بوگول دچار عذاب شده‌ اند می‌باشد. این فیلم در سراسر جهان در 21 آگوست 2015 منتشر شد و از منتقدان نقدهای منفی دریافت کرد، و بیش از ۵۴ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم از یک خانواده که مثل مترسک آویزان در یک مزرعه ذرت، زنده به آتش کشیده شده‌اند شروع می‌شود، که کابوس‌های ۹ سال دیلن می‌باشد روز بعد دیلن (رابرت دنیل)، برادر دوقلوی خود ژاک، و مادرشان، کورتنی (شانین سوسامون) از خرید به خانه می‌آیند. کورتنی متوجه یک مرد می‌شود که در حال تعقیب کردن آنها هستند، بنابراین به سمت بازار فرار می‌کنند و در خانه‌ای روستایی ساکن می‌شوند. دیلن، که در درد و رنج کابوس خود می‌باشد، شبانه توسط یک گروه از کودکان شبح مانند، به رهبری یک پسر به نام میلو، مجبور به دیدن یک فیلم که در آن خانواده‌هایی به‌طور وحشیانه‌ای به قتل می‌رسند می‌شود. این فیلم شامل یک خانواده که توسط تمساح خورده می‌شوند، یکی که در آشپزخانه با برق کشته می‌شوند، و یک خانواده که در برف در روز کریسمس زنده به گور می‌شوند و در آخر خانواده میلو که در کلیسا طی مراسم عجیب و غریبی دستانشان با میخ به زمین کوبیده شده‌است و شکمشان توسط موشان شکافته و خورده می‌شود می‌ باشد.

  1. دانلود فیلم جهش یافته های جدید- The New Mutants- 2020

فیلم سینمایی جهش یافتگان جدید (The New Mutants) فیلمی اکشن، ترسناک و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی جاش بون است که توسط کمپانی 20th Century Studios منتشر شد. نویسندگی این فیلم را جاش بون و نیت لی برعهده داشته و بازیگرانی چون میسی ویلیامز، آنیا تیلورجوی، چارلی هیتون، آلیس براگا، بلو هانت، هنری زاگا، آدام بیچ، توماس کی، کولبی گانت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. داستان فیلم در مورد پنج جوان جهش یافته است که باید توانایی های خود را کشف کرده و از آن برای نجات انسان ها استفاده کنند. آن ها با تشکیل یک تیم قصد دارند تا مانند مردان ایکس به یکدیگر کمک کنند و به اهدافشان برسند ولی دشمنانی قصد دارند این جهش یافتگان را نابود کرده تا در آینده سد راهشان قرار نگیرند. جدیدترین فیلم های دلهره آور خارجی را میتوانید در بخش دانلود فیلم جدید سایت ناب مووی با دوبله فارسی با لینک مستقیم دریافت کنید.

  1. دانلود نفرین لیورونا- The Curse of La Llorona-2019

شسیشیسشیشسی

فیلم سینمایی نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) فیلمی در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم پیش درآمدی از فیلم های احضار است و ششمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی احضار محسوب می‌شود. از بازیگران آن می‌توان به لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، جینی لین کینچن، مریسل رامیرز، سین پاتریک توماس، تونی آمندولا، ایرین کنگ، الی الکساندر، پال رودریگز، جان مارشال جونز، ریکاردو ممود-وگا، ریموند کروز و… اشاره کرد. کارگردانی این اثر بر عهده مایکل چاوز بوده که چندی پیش به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم احضار انتخاب شد. جیمز وان خالق دنیای سینمایی احضار در قسمت سوم فیلم احضار به همراه پیتر سفرن به عنوان تهیه کننده حضور دارد و میشود گفت او به نوعی پدرخوانده این مجموعه به حساب می آید. این فیلم تا کنون کاندیدای سه جایزه از جشنواره های فیلم شده است.

سایت ناب مووی نزدیک به 4 هزار فیلم و سریال در آرشیو خود دارد که میتوانید با چندین کیفیت آنها را در بخش دانلود فیلم دریافت کنید، همچنین امکان تماشا آنلاین فیلم و سریال ها با کیفیت دلخواه فراهم می باشد.