شهرهای شمالی جزو محبوب‌ترین مقاصد سفر هستند. مردم در هر فرصتی که پیدا کنند چمدان را می‌بندند و برای این که حال و هوایی عوض کنند راهی شهرهای شمال ایران می‌شوند. هوای پاک، جنگل و دریا و طبیعت شگفت‌انگیز شمال و همچنین نزدیکی به تهران سبب شده تا پایتخت‌نشینان شهرهای شمالی به‌خصوص شهرهای استان مازندران را به عنوان مقصد انتخاب کنند. در این میان متل قو (سلمانشهر) با سواحل زیبا و جنگل‌های انبوه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران است. شما هم اگر قصد سفر به این شهر را دارید برای اقامت در متل قو می‌توانید ویلا اجاره کنید یا در هتل بمانید. هتل لیلیوم متل قو با چشم‌اندازی بی‌نظیر از جنگل‌های تیلاکنار یکی از بهترین اقامتگاه‌های آن منطقه است. هتل لیلیوم متل قو هتلی ۴ ستاره و نوساز است. همچنین در هتل لیلیوم متل قو بهترین امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا اقامتی راحت داشته باشند.

هزینه رزرو هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو دارای ۲۲ واحد اقامتی در ۷ طبقه است. این هتل در سال ۹۳ افتتاح شده است و تمام واحدهای اقامتی آن از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردارند. همچنین اتاق‌ها بسیار زیبا و شیک چیده شده‌اند. هزینه رزرو اتاق‌های هتل لیلیوم به عوامل مختلفی مانند تاریخ رزرو هتل، تعداد نفرات، اتاق یا سوئیتی که انتخاب می‌کنید و مدت زمان اقامت بستگی دارد و بر این اساس متفاوت خواهد بود. اکنون (آذر ۱۴۰۰) کم‌ترین هزینه اقامت در هتل لیلیوم مربوط به رزرو اتاق دونفره است که قیمت آن حدودا ۷۵۰هزار تومان برای هر شب می‌شود. گران‌ترین واحد اقامتی هتل لیلیوم متل قو نیز مربوط به سوئیت دوخوابه خانواده است که هزینه هر شب اقامت در آن با تخفیف، ۲۲۷۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود. با مراجعه به سایت جاباما می‌توانید از تخفیف‌های مربوط به رزرو هتل لیلیوم استفاده کنید.

قوانین و مقررات هتل لیلیوم

در زمان رزرو هتل علاوه بر توجه به قیمت و امکانات باید به قوانین هتل نیز توجه کنید. هر هتلی قوانین و مقرراتی دارد که اگر قبل از رزرو آن‌ها را ندانید ممکن است اقامت شما با مشکل مواجه شود. مهم‌ترین قوانین هتل لیلیوم متل قو به شرح زیر است:

·      پذیرش خانم‌های مجرد فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.

·      پذیرش صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته محضر و کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

·      به همراه داشتن حیوانات ممنوع است.

·      هزینه اقامت کودکان:

کودک زیر ۲ سال: رایگان (در صورت عدم استفاده از سرویس)

بین ۲ تا ۱۲ سال: نیم‌بها

بالای ۱۲ سال: نفر اضافه محاسبه می‌شود.

امکانات عمومی هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو دارای ۲۲ واحد اقامتی است که تمام این واحدها جهت تامین آسایش و رفاه مسافران بهترین امکانات را دارند و از دکوراسیون شیک و زیبایی برخوردارند. اتاق‌ها نیز چشم‌انداز زیبایی به جنگل‌های اطراف و دریا دارند. در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی خواهید داشت. همچنین همه واحدهای اقامتی مینی‌بار رایگان دارند و به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات شخصی مجهز هستند. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی هتل لیلیوم متل قو می‌توان به تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، میز و مبلمان، کمد لباس، رخت‌آویز، دراور و میز تحریر اشاره کرد. برخی از واحدها بالکن هم دارند. در ضمن برای همه واحدهای اقامتی هتل حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی مجزا در نظر گرفته شده است. برخی از واحدها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و برخی دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

امکانات ویژه هتل لیلیوم

روم سرویس هتل لیلیوم با منوی متنوعی از غذاهای لذیذ، میان‌وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم جهت پذیرایی در اتاق در خدمت مهمانان است. همچنین هتل دو رستوران شیک هم دارد. رستوران پرنیان با منظره‌ای بسیار زیبا از جنگل و دریا در بالاترین طبقه هتل واقع شده است و در آن‌جا می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی را نوش جان کنید. کافه رستوران رز واقع در لابی نیز برای گذراندن عصری خاطره‌انگیز با عزیزان‌تان، از دیگر امکانات پذیرایی هتل است. در فضای سبز محوطه هتل نیز می‌توانید لحظات آرام و دلچسبی را بگذرانید. از دیگر امکانات ویژه هتل لیلیوم متل قو می‌توان به پرستار کودک، تاکسی سرویس، مرکز سلامت، خدمات معلولین، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، آسانسور، اتاق چمدان و اینترنت در لابی اشاره کرد. اگر با خودروی شخصی سفر کرده‌اید خیالتان راحت باشد که هتل لیلیوم پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو دارد.

انواع اتاق های هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو در ۷ طبقه شامل ۲۲ اتاق و سوئیت استاندارد ساخته شده است و امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل لیلیوم شامل اتاق دونفره، اتاق سه نفره، سوئیت جونیور (مناسب برای اقامت سه نفر با امکان ارائه سرویس به نفر اضافه) و سوئیت خانواده (مناسب برای اقامت چهار نفر با امکان ارائه سرویس به دو نفر اضافه) می‌شود. تمام اتاق‌های هتل دکوراسیونی شیک دارند و این هتل اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. برای سفرهای فردی، خانوادگی و دونفره هتل لیلیوم متل قو انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با توجه به بودجه، تعداد نفرات و سلیقه خود یکی از واحدهای آن را برای اقامتی آسوده رزرو کنید.

Picture1.jpgصبثص۳

موقعیت جغرافیایی هتل لیلیوم

هتل لیلیوم در استان مازندران، سلمانشهر (متل قو)، تیلاکنار، انتهای دریاگوشه واقع شده است. این هتل در نزدیک‌ترین فاصله به جنگل زیبا و بکر تیلاکنار قرار دارد.

فاصله هتل لیلیوم تا مراکز مهم شهر متل قو

هتل لیلیوم متل قو حدود یک کیلومتر تا جنگل‌های تیلاکنار فاصله دارد و همین یکی از مزایای اقامت در هتل است. هر زمانی که بخواهید می‌توانید در جنگلی زیبا و سرسبز قدم بزنید و طبیعت‌گردی کنید. غار دانیال نیز در نزدیکی هتل قرار دارد؛ فاصله هتل تا غار حدود ۵ کیلومتر است. همچنین فاصله هتل لیلیوم تا پلاژ ساحلی سی سرا، مجموعه تفریحی آبادیس و مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه به ترتیب ۷.۵، ۹.۵ و ۵.۵ کیلومتر است.

نظرات مسافران درباره هتل لیلیوم

وقتی که بخش نظرات هتل‌ها را می‌خوانید می‌توانید با آگاهی از نظرات مسافرانی که قبلا در آن هتل اقامت داشته‌اند و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن هتل، مناسب‌ترین محل اقامت را برای خود رزرو کنید. مسافرانی که در هتل لیلیوم متل قو اقامت داشته‌اند موقعیت مکانی عالی و چشم‌انداز هتل به جنگل‌های سرسبز و دریا، پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد، امکانات کامل اتاق‌ها، صبحانه با تنوع بسیار بالا و تمیزی واحدهای اقامتی را به عنوان ویژگی‌های مثبت هتل نام می‌برند. بعضی از مسافران نیز نداشتن پارکینگ سرپوشیده را از نقاط ضعف هتل می‌دانند.

در صورتی که تمایل دارید اقامتگاه مورد نظر شما حریم خصوصی بیشتری داشته باشد،‌ اجاره ویلا در متل قو یک گزینه مناسب اقامتی است.

سوالات متداول

۱. هزینه رزرو هتل لیلیوم متل قو چقدر است؟

قیمت واحدهای اقامتی هتل لیلیوم متل قو از حدود ۷۵۰هزار تومان برای رزرو اتاق دونفره شروع شده و به ۲۲۷۰۰۰۰ تومان برای رزرو سوئیت دوخوابه خانواده می‌رسد. هزینه رزرو هتل لیلیوم متل قو را می‌توانید از سایت جاباما ببینید و این هتل را با تخفیف‌های مناسب رزرو کنید. همچنین در سایت جاباما می‌توانید هزینه و امکانات این هتل را با دیگر اقامتگاه‌های مشابه آن در شهر متل قو مقایسه کنید.

۲. هتل لیلیوم متل قو چند ستاره است؟

هتل لیلیوم ۴ ستاره است و یکی از بهترین هتل‌های آن منطقه محسوب می‌شود. این هتل امکانات رفاهی و اقامتی را در سطحی عالی ارائه می‌دهد.

۳. موقعیت جغرافیایی هتل لیلیوم متل قو کجاست و فاصله آن تا مراکز مهم چقدر است؟

آدرس: سلمانشهر (متل قو)، تیلاکنار، انتهای دریاگوشه

فاصله این هتل تا جنگل‌های تیلاکنار تقریبا یک کیلومتر است. دسترسی آسان و سریع به این جنگل از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل لیلیوم محسوب می‌شود. برای رفتن به غار دانیال نیز باید حدود ۵ کیلومتر رانندگی کنید. همچنین فاصله هتل تا پلاژ ساحلی سی سرا ۷.۵ کیلومتر است. از هتل لیلیوم تا نمک‌آبرود نیز ۳۰ دقیقه و تا چالوس ۳۷ دقیقه فاصله است.

۴. زمان‌های ورود و خروج در هتل لیلیوم چگونه است؟

ساعت ورود به هتل لیلیوم ساعت ۱۴ است؛ یعنی مسافران می‌توانند از ساعت ۲ بعدازظهر اتاق خود را تحویل بگیرند. همچنین ساعت ۱۲ ظهر ساعت خروج است و مسافران باید تا ساعت ۱۲ اتاق‌شان را تحویل بدهند.

۵. هتل‌های مشابه هتل لیلیوم متل قو کدامند؟

در متل قو (سلمان‌شهر) تعداد ویلاها و خانه‌های مبله بیش‌تر از هتل‌هاست. متل قو دو هتل لوکس دارد یکی هتل لیلیوم و دیگری هتل ۵ ستاره الماس قو خاورمیانه. در عباس‌آباد نیز می‌توانید هتل‌هایی با امکانات خوب مانند هتل الماس و هتل آسمان را رزرو کنید.

۶. قوانین کنسلی هتل لیلیوم متل قو چگونه است؟

هر هتلی قوانین خودش را برای کنسلی دارد. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند که این استرداد در بیش‌تر موارد با کسر جریمه کنسلی همراه است. میزان جریمه هم به قوانین هر هتل و روزی که کنسلی را اعلام می‌کنید بستگی دارد. هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید، احتمال افزایش جریمه بیش‌تر خواهد شد. شرایط کنسلی هتل لیلیوم هم در روزهای مختلف سال متفاوت است. بعد از ثبت درخواست کنسلی، شرایط و مبلغ جریمه مشخص شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب مسافر واریز می‌شود.