قیمت لمینت دندان 1400 در تهران قیمت بصرفه ای می باشد و از مبلغ 1 میلیون تومان تا 4 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. قیمت لمینت دندان بر حسب عوامل مختلفی تعیین می گردد که هرکدام متفاوت است.

لمینت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که شامل جنس لمینت دندان و تعداد لمینت دندان می شود. در واقع قیمت هر واحد لمینت دندان براساس جنس لمینت دندان : لمینت دندان سرامیکی – لمینت دندان متحرک – لمینت دندان کامپوزیتی و تعداد لمینت دندان که چند واحد لمینت نیاز دارید مشخص می شود.

قیمت لمینت دندان در تهران نسبت به دیگر شهرهای کشور خیلی گرانتر نیست و مقرون بصرفه است. همچنین قیمت لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک با تخفیفات ویژه ارائه می شود که جذابترین خدمات دندانپزشکی آیریک اقساط بسیار خوب است که می توانید خدماتی همچون لمینت دندان، کامپوزیت دندان و ایمپلنت دندان را بصورت اقساط دریافت کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت ایمپلنت دندان در سال 1400 به لینک زیر مراجعه نمائید.

قیمت ایمپلنت دندان در ایران

Picture1.jpgضصی

 

 

 

در ادامه به مباحث زیر می پردازیم همراه ما باشید.

  • لمینت دندان چیست ؟
  • لمینت دندان متحرک  (اسنپ اسمایل)
  • جدول قیمت لمینت دندان در سال 1400
  • انواع لمینت دندان در تهران
  • لمینت دندان طرح لبخند

 

لمینت دندان چیست و چه کاربردی دارد؟

لمینت دندان ( لمینت دندان به انگلیسی Dental laminate ) نوعی پوشش نازک از جنس سرامیک یا شیشه است که به لمینت دندان سرامیکی نیز شناخته می شود. امروزه یکی از بهترین روش های اصلاح طرح لبخند استفاده از لمینت دندان طرح لبخند است.

لمینت دندان روشی جدید در زمینه دندانپزشکی زیبایی است که می توان عیوب ظاهری دندان ها را پوشش داد و از بین برد. با روش لمینت دندان می توان دندان هایی که زرد شده اند و تغییر رنگ داده اند یا دندان هایی با بهم ریختگی کم را درست کرد و ظاهری زیبا با لمینت دندان طرح لبخند بدست آورید.

توجه داشته باشید که دندان هایی که بهم ریختگی زیاد دارند را نمی توان با لمینت دندان پوشش داد و حتما باید ارتودنسی شوند. به همین دلیل بهترین پیشنهاد این است که قبل از انجام کار حتما از ویزیت و معاینه رایگان دندانپزشکی آیریک استفاده کنید تا پزشک متخصص بصورت کامل شما را راهنمایی کنند.

Picture1.jpgضصیصضی

لمینت متحرک دندان چیست ؟ (اسنپ اسمایل)

لمینت دندان متحرک یا لمینت اسنپ اسمایل که به لمینت ماهواره نیز معروف شده است. روشی موقت و پرخطر برای زیبایی طرح لبخند است که متاسفانه تبلیغات زیادی شده است. باید بدانید که این لبخند زیبا به ضرر شماست !!

لمینت دندان متحرک در واقع پوششی موقت و سفید رنگ است که بصورت قالبی روی دندان های شما قرار می گیرد و ظاهر دندان ها را زیبا و سفید می کند اما این پوشش خطرات بسیار زیادی دارد.

مهمترین نکته این است که فریب تبلیغات ماهواره و تلویزیونی را نخورید زیرا هر فرد و هر دهان سایز مختص به خود را دارد و اماکن ندارد که بتوان از یک قالب ثابت برای هر شخص استفاده کرد و ممکن است این لمینت متحرک دندان که از داروخانه خریداری کرده اید هرگز حس خوبی به شما ندهد.

Picture1.pngضصیصی

 

نکته بعدی این است که ظاهری بسیار غیرطبیعی و بدون استاندارد دارد که کاملا واضح است که شما از لمینت دندان مصنوعی یا اسنپ اسمایل اسفاده می کنید.

همچنین این لمینت اسنپ اسمایل باعث ایجاد جرم بر روی دندان ها می شود و احتمال پوسیدگی بسیار افزایش می یابد. بهتر است برای زیبایی دندان های خود از لمینت دندان طرح لبخند استفاده کنید.

درست است که هزینه لمینت دندان بسیار بیشتر از اسنپ اسمایل است اما این یک درمان زیباییه استاندارد و عمری است که به سلامت و زیبایی دهان و دندان شما کمک می کند.

 

جدول قیمت لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک

به طور کلی قیمت لمینت دندان 1400 از واحدی 1.000.000 تا 5.000.000  تومان می باشد. انواع لمینت دندان جنس و کیفیت متفاوتی دارند که تمامی قیمت لمینت دندان تهران را در این جدول ذکر کرده ایم.

 

نوع لمینت دندان                                   قیمت لمینت دندان (هر واحد)

لمینت دندان لمینت دندان موقت               1.000.000 الی 1.200.000

لمینت دندان لمینت ونیر کامپوزیت           1.200.000 الی 2.000.000

لمینت دندان لمینت دندان زیرکونیا                 1.900.000 تومان

لمینت دندان لمینت دندان سرامیکی Vita 3.100.000 تومان

لمینت دندان لمینت دندان ایمکس           3.800.000 تومان

لمینت دندان لمینت دندان فلدسپاتیک               4.400.000 تومان

Picture1.jpgضصیصیی

 

بهترین لمینت دندان طرح لبخند کدام است؟

لمینت دندان سرامیکی یکی از بهترین لمینت دندان های موجود در ایران است. امروزه لمینت دندان سرامیکی را به عنوان لمینت دندان طرح لبخند نیز می شناسیم.

لمینت دندان سرامیکی جنسی از ترکیبات سرامیک و شیشه با کیفیت دارد که ظاهری بسیار ظریف و زیبا دارد. لمینت دندان سرامیکی طول عمر 10 الی 15 ساله دارد که بسیار باکیفیت است اما بهتر است بدانید نگه داری از لمینت دندان برای طول عمر بسیار مهم است.

با نگه داری و مراقبت مناسب می توانید از لمینت دندان سرامیکی مادام العمر استفاده کنید.

 

نوع لمینت دندان                                                     ضمانت                         قیمت لمینت دندان (هر واحد)

بهترین لمینت دندان لمینت دندان سرامیکی                   15 سال                             4.800.000 تومان

بهترین لمینت دندان لمینت دندان طلا                           –                                بر حسب قیمت روز طلا

 

Picture1.jpgصیثب

 

دندانپزشکی آیریک کجاست ؟

کلینیک دندانپزشکی آیریک با مدیریت متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری دارای دوسعبه در تهران است. شعبه اصلی در مرکز شریعتی روبروی میرداماد – پلاک 1173 – طبقه چهارم می باشد. و مرکز دوم در خیابان آیت الله کاشانی قراردارد که می توانید با مراجعه به وبسایت https://iricclinic.com/ مشاهده نمائید.

ما در دندانپزشکی آیریک با ایجاد فضایی آرام و مدرن و همچنین با بهره مندی از متخصصین باتجربه و دستگاه های بروز دندانپزشکی در خدمت شما عزیزان هستیم تا بتوانیم تجربه متفاوتی از دندانپزشکی و لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان بیاوریم.

دندانپزشکی آیریک با ایجاد طرح های تخفیف ویژه و لمینت دندان اقساطی همواره برای رفاه حال مراجعین تلاش میکند تا بهترین خدمات را با بهترین شرایط در اختیار هموطنان عزیز قراردهد.

با مراجعه به وبسایت دندانپزشکی آیریک و تکمیل فرم موجود در صفحات شماره تماس و نام شریف خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما برای ویزیت رایگان با شما تماس بگیرند.