چند سالی میشه که خانم ها بیشتر از قبل به استایل و شیک پوشی خودشون توجه میکنن. اهمیت دادن به استایل هم فقط مربوط به انتخاب لباس های ست و هماهنگ نمیشه، بلکه باید به هماهنگی بین لباس، جواهرات، کیف و کفش و ... هم توجه بشه.

حتی یک انگشتر طلا یا گوشواره هم میتونه استایل شما رو زیر و رو کنه. پس باید در انتخاب جواهراتمون حساسیت بالایی به خرج بدیم که با یک انتخاب درست استایلمون رو تکمیل و جذاب تر کنیم.

 گارانس دره (Garance Daré) میگه: "جواهرات یک چیز بسیار شخصی است و بیانگر داستان شخصی است که آن را پوشیده است." بنابراین هماهنگی و هارمونی میان جواهراتی مثل انگشتر طلا و لباس باعث ایجاد بهترین و شکیل‌ترین استایل‌ها میشه و نمیشه گفت که شیک پوشی تنها به لباس یا به انگشتر طلا وابسته هست. شما می‌تونید با توجه به نکات کوچک و ظریفی که در ادامه گفته میشه؛ استایل خودتون رو به طرز شگفت انگیزی ارتقا بدین.

خرید انگشتر طلا در کنار ارزش مالی آن، معنا و مفهوم خاص و ارزش بالایی داره. این اکسسوری علاوه بر زیبایی می‌تونه ارزش عاطفی هم داشته باشه. انگشتر طلا می‌تونه نماد عشق باشه و به عنوان انگشتر ازدواج یا یادگاری به همسر یا دوست داده بشه. در ادامه نکاتی رو خواهیم گفت تا با توجه به آنها، بتونین خاطره خوبی از خرید انگشتر طلا داشته باشین.

انگشتر طلا

1-     نکات ست کردن انگشتر طلا با لباس

بهترین کار برای داشتن استایل زیبا ست کردن لباس با انگشتر طلا است. بنابراین میتوانید به نکات زیر توجه کرده و آن‌ها را برای داشتن پوششی زیبا و مناسب در نظر بگیرید

1-1-           ست کردن انگشتر طلا با رنگ و مدل لباس

اولین نکته برای هماهنگی انگشتر طلا و لباس، تناسب داشتن رنگ لباس با انگشتر است. هدف زیبایی و چشم نوازی است و نباید تعادل و هارمونی میان رنگ‌ها و انگشتر طلا را بهم بزنید. اما توجه داشته باشید که رنگ‌های سفید و مشکی خنثی هستند و با هر انگشتر طلایی به راحتی ست می‌شوند.

مدل لباس نیز تاثیر زیادی در انتخاب انگشتر طلا دارد. لباس‌های مجلسی یا لباس‌هایی با طرح شلوغ که روی آن‌ها سنگ کاری شده؛ بهتر است با انگشتر طلای ساده و بدون نگین استفاده شوند. این لباس‌ها با انگشتر طلا ظریف نیز بهتر به نظر می‌رسند.

1-2-           انگشتر طلای مناسب برای اماکن رسمی مانند محیط کار و محیط های دوستانه

اماکن رسمی مانند ادارات و کتابخانه‌ها از یک مدل لباس خاص پیروی می‌کنند. بنابراین نمی‌توان انگشتر طلا را آنگونه که می‌خواهید با لباستان ست کنید. در نتیجه، محدوده انتخابتان کم‌تر خواهد شد اما قرار نیست نسبت به استایل خود بی‌توجه باشید. استفاده از انگشتر طلا ظریف و یا انگشتر طلا بدون نگین انتخاب مناسبی برای مکان‌های رسمی است.

1-3-           انگشتر نگین دار برای تیپ اسپرت یا مجلسی؟

اکثر خانم‌ها استایل اسپورت را می‌پسندند. اما سوال این است که آیا هر انگشتر طلا و زیورآلاتی متناسب با استایل اسپرت است؟ متخصصان دنیای مد و فشن بر این باورند که برای تیپ اسپرت خود به جای استفاده از انگشتر الماس یا گردنبندهای طلای چشم گیر، با یک انگشتر بدون نگین یا چند انگشتر طلا ظریف بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید. ست کردن طلا با لباس باید از تمامی جهت‌ها به بهبود و زیباتر کردن استایل شما کمک کند.

دورهمی‌های دوستانه مانند جشن تولد یکی از بهترین مکان‌ها برای امتحان کردن استایل جدید و کمی شلوغ کاری است. مثلا در همچین مراسم‌هایی می‌توانید از انگشتر طلا کارتیه استفاده کنید و جلوه ی بیشتری به استایل خودتان بدهید.

1-4-           آیا تعداد انگشتر و زیورآلات بیشتر منجر به استایل زیباتر می‌شود؟!

در گذشته بسیاری فکر می‌کردند هرچه تعداد جواهرات و انگشتر طلایی که استفاده می‌کنند بیشتر باشد؛ زیباتر به نظر خواهند رسید اما همیشه به خاطر داشته باشید که باید حد تناسب را در تعداد زیورآلات خود رعایت کنید. شیک‌ترین استایل همانی است که تعادل را میان تعداد جواهرات خود رعایت کرده است.

image_1642508200

2-        چرا خرید آنلاین انگشتر طلا؟

خرید طلا و به خصوص انگشتر طلا یکی از خریدهایی است که نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد. بسیاری از افراد همچنان خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهند. اما خرید اینترنتی با رعایت راهکارهایی که در ادامه خواهیم گفت باعث اطمینان در خرید و آسان‌تر شدن آن می‌شود.

2-1-           دسترسی متنوع‌تر به مدل‌های جدید انگشتر طلا در زمان کم‌تر

زمانی‌که به فروشگاه‌های آنلاین خرید زیورآلاتی همچون انگشتر طلا مراجعه می‌کنید؛ می‌توانید مدل‌های بیشتری از انگشتر طلا را با یک جست و جوی ساده مشاهده کنید. انتخاب از طریق فروشگاه‌های آنلاین دسترسی شما به مدل‌های متنوع انگشتر طلا را راحت می‌کند. همچنین زمان شما برای گشتن در مغازه‌های شهر به هدر نمی‌رود. علاوه بر این‌ها فروشگاه‌های آنلاین مدل‌های جدیدتری دارند و نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی محصولات خود را سریع‌تر به روز می‌کنند.

2-2-           قیمت پایین‌تر نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی

اگر قیمت یک انگشتر طلا در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی را با هم مقایسه کنید؛ متوجه خواهید شد که قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار کم‌تر است. فروشگاه‌های آنلاین هزینه‌های جانبی اجاره‌بهای مغازه، قبض‌های آب، برق، گاز و …، هزینه شارژ پاساژ و مانند این‌ها را ندارند. از این رو قیمت انگشتر طلا و زیورآلاتشان نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی کم‌تر و به صرفه‌تر است.

2-3-           خرید انگشتر طلا در روزهای کرونایی ایمن‌تر است

شیوع بیماری کرونا باعث شد که افراد برای در امان ماندن از این ویروس مهلک به خرید آنلاین رو بیاورند. بنابراین شکل خرید و فروش را تغییر داد و خریداران را به خرید آنلاین انگشتر طلا و جواهرات ترغیب کرد. این روش باعث ایمن‌تر شدن خرید شده و از بیمار شدن خریداران جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید خریدی ایمن‌تر داشته باشید و سلامت بمانید، بهتر است انگشتر طلا را آنلاین بخرید.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین، علاوه‌بر سرعت بخشیدن به روند خرید، ایمن‌تر بوده و سلامتی را هم تامین می‌کند. با تمام توضیحات گفته شده اگر قصد خرید طلا و انگشتر طلا را دارید، بهتر است از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنید.

image_1642508236

3-        نکات خرید آنلاین انگشتر طلا و دیگر زیورآلات

تا اینجا از مزیت خرید آنلاین انگشتر طلا گفته شد که از به هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری می‌کند و ایمنی آن بیشتر است. حال در اینجا خواهیم گفت که با توجه به همه گیری خرید از سایت‌های اینترنتی و شبکه‌‌های مجازی همچون اینستاگرام، چگونه به این محیط اطمینان حاصل کرده و با اعتماد بالایی انگشتر طلای محبوب خود را خریداری کنید.

3-1-           هدف خود را مشخص کنید انگشتر طلا یا دیگر زیورآلات؟ آنلاین یا حضوری؟

برای خرید آنلاین بهتر است در ابتدا هدف خود را مشخص کنید. باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. مثلا اگر به دنبال خرید انگشتر طلا با چند نگین یاقوت قرمز باشید؛ مطمئنا خرید بهتری خواهید داشت. اما اگر هدفتان مشخص نباشد؛ مدت زمان زیادی لازم خواهید داشت تا از بین انواع مختلف زیورآلات، آنچه را دوست دارید انتخاب کنید. در نهایت هم از خرید خود به احتمال زیاد رضایت نخواهید داشت چون از همان ابتدا نتوانسته‌اید بر روی هدف خود متمرکز شوید.

بنابراین در مرحله اول از خرید آنلاین انگشتر طلا، برای کاهش سردرگمی و هدر رفت زمان حتما سبک و سنگین کنید که قصد دارید با مقدار موجودیتان دقیقا چه چیزی را بخرید.

3-2-           برای اطمینان از خرید انگشتر طلا به دنبال مجوزهای فروش فروشگاه باشید

به سایت‌های مختلف سر بزنید و به دنبال انگشتر طلای مورد نظر خود باشید اما توجه به اعتبار آن فروشگاه آنلاین را فراموش نکنید. فروشگاه‌های آنلاین معتبر برای جلب اعتماد مشتریان و خریداران خود از سازمان‌های معتبر و دولتی مجوز فروش دریافت می‌کنند.

 این فروشگاه‌های اینترنتی اطلاعات واقعی خود شامل آدرس و شماره تماس را در این سازمان‌ها ثبت کرده و نشانی موسوم به نماد اعتماد الکترونیک دریافت می‌کنند. بنابراین برای اینکه از معتبر بودن آن سایت مطمئن شوید به دنبال نشان اعتماد الکترونیک آن سایت باشید. اگر سایت انتخابی شما که می‌خواهید انگشتر طلا را از آن خریداری کنید؛ نماد اعتماد الکترونیک نداشت، از آن طرف نظر کنید. چراکه خرید طلا آن هم از این سایت‌ها می‌تواند کلاهبرداری باشد.

3-3-           به دنبال محصولات مطمئن و دارای گارانتی باشید

پس از اطمینان از اعتبار سایت و حذف فروشگاه‌های آنلاینی که نماد اعتماد الکترونیک ندارند؛ از دسته‌بندی سایت به دنبال انگشتر طلا بگردید. انگشتر متناسب با سلیقه و هزینه در نظر گرفته شده را از آن دسته بندی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتما انگشتر طلایی را انتخاب کنید که یک ضمانت خرید حداقلی داشته باشد.

3-4-           سایز و اندازه کالای مد نظر خود را بدانید

از آنجاییکه ارسال مجدد انگشتر طلا در صورت عدم سایز بودن سخت و دشوار است؛ قبل از نهایی کردن خرید خود حتما از اندازه بودن انگشتر طلا اطمینان حاصل کنید. به سایز و اندازه انگشتر طلا توجه کنید. برای اطمینان از انتخاب صحیح می‌توانید اندازه انگشترها را در اینترنت پیدا کنید. با جست و جوی عبارت "راهنمای انتخاب سایز انگشتر طلا" می‌توانید سایز انگشتر متناسب با دستان خود را به دست آورید. با داشتن این اطلاعات مطمئنا انتخاب بهتری خواهید داشت.

3-5-           نظرات خریداران را حتما مرور کنید

با کسب اطمینان از مجوز فروش، گارانتی و اندازه بودن انگشتر طلای انتخابی، باز هم عجله نکنید. قبل از واریز وجه به این چند نکته انتهایی هم توجه کنید تا احتمال پشیمانی و نارضایتی خود را کاهش دهید. در صفحه خرید انگشتر طلای مد نظر خود، حتما نظرات کاربران را بخوانید. نظر کاربران دید خوبی را به شما خواهد داد که آیا عکس انگشتر با واقعیت چیزی که مشاهده کرده‌اید یکسان است؟ رنگ یاقوت آن به همین زیبایی است که در عکس می‌بینید؟ ضخامت انگشتر زیاد است و یا کم؟ انگشتر طلای مورد نظر مناسب دستان ظریف است؟

خلاصه اینکه حتما قبل از خرید توجه کنید که خریداران قبلی در مورد آن انگشتر طلا چه گفته‌اند. چه امتیازی داده‌اند و چه اظهار نظری کرده‌اند. بنابراین باید از خرید محصولاتی که نظرات خوبی ندارد نیز چشم پوشی کرد.

image_1642508301

3-6-           در صورت امکان تصاویر بیشتری از محصول را از فروشنده بخواهید

اگر همه چیز تا اینجای کار مطلوب بود؛ می‌توانید با فروشنده تماس گرفته و از او تقاضای عکس‌های بیشتری کنید. احتمال کمی دارد که فروشنده برای گرفتن عکس از زوایای مختلف انگشتر طلا و ارسال آن برای شما وقت بگذارد. اما اگر با ارسال عکس موافقت کرد؛ حتما عکس‌های ارسالی را با دقت مشاهده کرده و سپس تصمیم‌گیری کنید.

همچنین می‌توانید در مورد کیفیت محصول با فروشنده صحبت کنید. برخی از فروشندگان معتقدند که نباید از همه محصولات خود در سایت عکس بگذارند. و باید برخی از انگشترهای لوکس را برای مشتریان ویژه نزد خود نگه دارند. در این صورت می‌توانید از فروشنده راهنمایی گرفته و عکس انگشتر طلا مشابه با انگشتر انتخابی خود را دریافت کنید. این انگشتر ممکن است هم با کیفیت‌تر باشد، هم زیبایی بیشتری داشته و توجه شما را بیشتر جلب کند.

3-7-           از آدرس‌ها و شماره تماس‌های فروشنده اطمینان حاصل کنید

آدرس و مشخصات فروشگاه آنلاین طلا معمولا در سایت مربوط به نماد اعتماد الکترونیک درج شده است. با کلیک روی تصویر این نماد، به صفحه ای می‌روید که همه مشخصات ثبت شده فروشنده در آنجا وجود دارد.

برای اطمینان از صحت اطلاعات موجود در سایت، اطلاعات تماس و آدرس را با مشخصات موجود در صفحه نماد اعتماد الکترونیک مطابقت دهید. آنگاه با شماره تلفن‌های موجود تماس بگیرید تا شخصا با عوامل فروشگاه صحبت کنید.

3-8-           نحوه پرداخت مطمئن کالا

معمولا فروشگاه‌های آنلاین برای پرداخت هزینه شرایط خاص خود را دارند. بعضی تنها هزینه خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و برخی دیگر امکان پرداخت در محل را نیز دارند. اگر انگشتر طلا مد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و از فروشگاه اینترنتی اطمینان لازم را کسب کرده‌اید؛ در مورد نحوه پرداخت و ارسال انگشتر طلا خود نیز تحقیق کنید.

پس از پرداخت وجه به صورت آنلاین حتما با فروشگاه آنلاین تماس بگیرید. شماره فاکتور یا رسید خود را به فروشنده بگویید و از نحوه تحویل انگشتر طلا اطمینان حاصل کنید.

3-9-           درباره شرایط عودت کالا و بازگشت وجه پرس‌وجو کنید

در نهایت با تمام تلاش‌ها و تحقیق‌ها باز هم ممکن است در انتخاب خود اشتباه کنید. احتمال هر چیزی وجود دارد به خصوص اگر شما فردی مشکل پسند باشید. بنابراین قبل از خرید حتما در مورد امکان بازگشت انگشتر طلا با فروشنده صحبت کنید.

image_1642508274

فروشگاه آنلاین جواهری زمردی (https://zomorodi.com) نیز سال ها است که با توجه به نیاز و صلاح مشتریان خود، امکان خرید آنلاین را برای آنها فراهم کرده است. شما می‌توانید از هر جایی که هستید به راحتی و با اطمینان خاطر انگشتر طلا یا سایر جواهرات خود را سفارش دهید. امکان خرید ایمن، درگاه پرداخت معتبر با نماد الکترونیکی، مدل‌های بسیار متنوع از انگشتر طلا، قیمت مناسب و امکان ارتباط با فروشنده، از مزایای فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زمردی است. بنابراین برای خرید مطمئن و بدون دردسر، انگشتر طلای زمردی می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

https://zomorodi.com/fa/products/gold-rings