در زندگی شلوغ و پرمشغله امروزی، سفر برای بسیاری از ما دریچه و روزنه کوچیک امیدی باشد تا دوباره قوای پیشین را کسب کنیم و مدتی با ذهنی بازتر به نبرد با مشقت های زندگی بپردازیم. وجود ویروس کورنا در سالهای گذشته سبب شد تا همین دلخوشی نیز از مردم سراسر دنیا گرفته شود و همه همواره به خاطر حفاظت از جان و مال خود و عزیزانمان از مسافرت رفتن سرباز بزنیم. در این میان بسیاری از کسب و کارهای وابسته به صنعت گردشگری ورشکست شدند و شماری دیگر از فرصت استفاده کردند تا ایده های خود را بپرورانند و در این شرایط دشوار به ارتقای خدمات خود بپردازند، یکی از این شرکت های ایرانی فاینداتور است که با سرمایه تیمی کوشا و امیدوار نتها دچار شکست نشد، بلکه حالا شاهدیم که خدمات منحصر به فردی را نیز ارائه می دهد. در اینجا به معرفی فاینداتور و خدمات آن پی پردازیم تا بیشتر با این برند دوست داشتنی ایرانی آشنا شویم.

خرید و فروش تورهای خارجی

یکی از خدمات فاینداتور که به صورت کامل آنلاین ارائه داده می شود تا کاربران با سرعت و دقت بیشتر به اهداف خود برسند، ارائه تورهای خارجی است که از بین آنها تور استانبول و به ویژه تورهای ارزان استانبول آن بسیار مشهور شده اند. دی اینجا تور استانبول را به عنوان مثال در نظر می گیریم و خدمات و امکانات فاینداتور در رابطه با این نوع تورها را بیشتر توضیح می دهیم.

استانبول به نوعی پایتخت فرهنگی کشور ترکیه است که اغلب توریستهای خارجی (بیشتر ایرانیان، مردم روسیه، آلمانی ها) برای تفریح و خرید به آن سفر می کنند. شاید خرید بهانه ای برای سفر به استانبول باشد اما در هر صورت هر مسافر با انگیزه خاصی علاقمند به سفر به استانبول است. برای سفر تفریحی به استانبول با قیمت مناسب باید "تور مسافرتی" خریداری کنید تا بصورت مقرون به صرفه تر سفر کرده باشید. اگر قصد خرید تور استانبول را در سر می پرورانید به احتمال زیاد آسان ترین راهی که به ذهن می رسد این است که از گوگل کمک بخواهید تا ارائه دهنده یا به عبارتی کارگزار تور استانبول را بیابید اما با این کار متوجه خواهید شد که هزاران تور استانبول روزانه در ایران ارائه شده و به فروش می روند و اینجاست که متوجه دشواری این خرید خواهید شد. از سوی دیگر خرید تور درست امر مهمی است زیرا می تواند چند روز از زندگی شما را به بهشت تبدیل کرده یا تجربه ای عذاب آور را برایتان بسازد. فاینداتور کمک می کند تا بهترین تور راه با همان ویژگی که می خواهید پیدا کرده و رزرو نمایید. خدمات فاینداتور در این زمینه چیست؟

تور ارزان استانبول

ویژگی های تور ارزان استانبول فاینداتور

استانبول شهری‌ست که در آن از هتل های 5 ستاره لوکس گرفته تا هاستل های جمعی و ارزان وجود دارد و همین باعث شده که طیف وسیعی از توریست ها بتوانند در آن تفریح کرده و سفری لذتبخش را تجربه کنند. فاینداتور یک وبسایت جذاب است که پلتفرمی قوی در ورای آن وجود دارد. حضور تورهای متعدد و فیلتری که امکان گزینش تورها در کمتر از چند ثانیه را فراهم می آورد، سبب شده که تورهای استانبول ارائه شده در این وبسایت همواره پرطرفدار باشند. نباید نادیده گرفت که قیمت تورها نیز تاثیر بسزایی در این مورد دارند به این معنا که حتی اگر در فاینداتور یک تور ارزان استانبول وجود داشته باشد، مسافران می دانند که بهترین تور برای آنها نمایش داده شده است. در حقیقت تور استانبول ارزانی خوب است که هزینه ای که بابت اقامتگاه، وسیله نقلیه عمومی، بیمه و لیدر پرداخت می شود به همان میزان خدمات نیز در اختیار مسافرها قرار بگیرد. باید ارائه دهنده تور معتبر باشد تا مسافران نگران خدمات قول داده شده به آنها در کشوری خارجی نباشد. فاینداتور به راستی می تواند بهترین تورهای ارزان و لوکس را ارائه بدهد.

علت ارزانی تور استانبول

فاینداتور با پیاده سازی برنامه های متنوع و سازمان یافته توانست که آژانس های مسافرتی متعددی را با خود همراه کرده و برای هر مقصد تورهای متنوعی را در اختیار مسافران قرار بدهد، همین موضوع سبب شد که رقابت میان ارائه دهنده های تور بالا گرفته و هر سازمان برای جذب مسافر بیشتر حاضر به کم کردن قیمت تورهای خود شود. همچنین ارائه دهنده ها از نظر اعتبار و راستی گویی نیز مورد آزمون قرار می گیرند تا مسافران در طول سفر با مشکلی رو به رو نشوند. پس می توان تور ارزان و باکیفیت را در فاینداتور یافت.

تور استانبول زمینی ارزان

سفرهای زمینی و جاده ای همیشه طرفداران خاص خود را دارند و شما هم حتما کسانی را می شناسید که به هیچ وجه سفرهای جاده ای را با سفرهای هوایی تعویض نمی کنند. برای این افراد تفاوتی ندارد که مقصد کشور دیگری مثل ترکیه باشد یا سفر به شهر و روستای همسایه. مسافرانی وجود دارند که علاقمند به سفر زمینی به شهر استانبول هستند و در همین راستا تور زمینی استانبول ارائه شده و با قیمتی بسیار ارزان تر از تور هوایی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. اگر شما هم از آن دسته عزیزانی هستید که تورهای زمینی را می پسندید خوب است بدانید که فاینداتور تورهای زمینی خارجی هم ارائه می دهد که قیمتی بسیار ارزان تر از تورهای هوایی دارند.

عکس نمای زیبای شهر استانبول

وب سایت فاینداتور

وب سایت فاینداتور در حال نزدیک شدن به جشن 10 سالگی خود است و از ابتدا به صورت تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت کرد. حالا با جستجوی نام این برند در گوگل یا مراجعه به آدرس findatour.co می توانید از امکانات این پلتفرم به صورت رایگان برخوردار شوید. توجه داشته باشید که در اینجا فقط یکی از حوزه های کاری این وب سایت یعنی فروش تورهای خارجی یا به عنوان مثال تور استانبول را بررسی کردیم و فاینداتور ده ها خدمات دیگر نیز در اختیار شما قرار می دهد که همه رایگان هستند.

حالا زمان حمایت از کسب و کارهای کوشای ایرانی‌ست، کسانی که بدون چشم داشت مالی در صدد آسان تر کردن زندگی ایرانیان هستند و شیوع کرونا نتوانست آنها را از پا در بیاورد.