گلوریا هاردی یکی از بازیگران خوب دو رگه ایرانی و فرانسوی است. گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی می باشد. گلوریا هاردی یک پسر به نام هامون دارد. و در ادامه تیپ گلوریا هاردی را در جشن تولد پسرش مشاهده می کنید.

گلوریا هاردی

ساعد سهیلی چند سال از همسرش گلوریا هاردی کوچکتر است؟!

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد. گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.

یکی از زیباترین زنانی که گلوریا هاردی در زندگی‌اش دیده است+عکس

ازدواج گلوریا هاردی

گلوریا هاردی سال 1391 در 31 سالگی با ساعد سهیلی 25 ساله ازدواج کرد این دو در جشنواره فیلم پاریس از طریق دوستی مشترک آشنا و در نهایت ازدواج کردند.

گلوریا هاردی و شوهر جوانش + عکس

کلاس بازیگری در ایران

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

گلوریا هاردی مدل شد + عکس

ماجرای بازیگر شدن گلوریا هاردی

یک سال و خرده ای قبل از کیمیا شروع کرده بودم و می رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال کیمیا بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.