اپل یکی از شرکت های محبوب و پرطرفدار در جهان می باشد.اپل هر ساله در ایران جزو پر فروش ترین گوشی ها است. اصالت شرکت اپل،آمریکایی است.

اپل

تلگرام ایکس به اپ استور بازگشت / لینک دانلود برای آیفون داران

به گفته یکی از منابع معتبر بازار با نام «dylandkt» در توییتر، اپل در حال کار و آزمایش چندین نمونه اولیه با نمایشگر تاشو است و ظاهرا همچنان با مشکلات زیادی در این زمینه دست و پنجه نرم می‌کند. به گفته این منبع، اپل همچنین درباره جایگاه این دسته از گوشی‌ها در آینده نگرانی‌هایی دارد و به نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کوپرتینو چندان از عرضه آیفون تاشو مطمئن نیست.

تحریم کامل آیفون‌داران ایرانی از سوی اپل

نگرانی‌های اپل درباره آیفون تاشو

ظاهرا اپل پیش از عرضه این دستگاه، قصد دارد مطمئن شود که طراحی تاشو نسبت به فرم فعلی آیفون‌ها نوعی پسرفت محسوب نمی‌شود و درباره طول عمر و کیفیت این نمایشگرها اطمینان پیدا کند. به همین منظور، غول فناوری با دقت بازار موبایل و گوشی‌های تاشو را زیر نظر دارد تا بتواند در نمونه‌های اولیه خود اشتباهات سایر رقبا از جمله هواوی و سامسونگ را بهبود بخشد.

اپل

سگی که صاحب ۸ گوشی آیفون۷ است! +عکس

رقبای اپل در گوشی تاشو

کره‌ای‌ها که در سال جاری گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را به بازار عرضه کرده بودند، برترین تولیدکننده گوشی تاشو جهان محسوب می‌شوند و هواوی نیز اخیرا گوشی تاشو P50 پاکت را به بازار عرضه کرده و قصد دارد میت V را نیز راهی بازار کند.

دیگر تحلیلگران معتبر و شناخته شده بازار از جمله «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل نیز اوایل سال جاری گزارش کرده بود که آیفون تاشو احتمالا با نمایشگر 8 اینچی OLED تا سال 2023 یا 2024 وارد بازار نخواهد شد. «راس یانگ»، تحلیلگر بازار نمایشگر نیز چنین ادعایی را تایید کرده بود و در گزارش خود حتی از رونمایی احتمالی در سال ۲۰۲۴ نوشته بود.

گران‌ترین آیفون جهان با روکش طلا، چقدر قیمت دارد؟ +تصاویر

حذف ناچ آیفون های نسل جدید

DylanDKT همچنین گزارش کرده بود که اپل در آیفون 14 پرو و پرو مکس ناچ بالای نمایشگر را حذف خواهد کرد و سیستم فیس آیدی را به زیر نمایشگر منتقل می‌کند.

اپل