پایگاه مک رامرز گزارش می‌دهد مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه اپل ، اکنون اطلاعات دیگری در مورد سری گوشی‌های آیفون ۱۳ به ما می‌دهد و به طور خاص، این بار او در مورد دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس صحبت می‌کند. گزارش شده است که این گوشی‌ها از فوکوس خودکار برخوردار خواهند بود.

بهبود قابلیت های دوربین فوق عریض در خانواده آیفون ۱۳ 

دوربین فوق‌عریض استفاده شده در آیفون‌های ۱۲ دارای فوکوس خودکار نیست و لنز ثابت به کار رفته در آن، تنها می‌تواند بر روی فاصله‌ ثابتی فوکوس کند. بدون شک مجهز شدن دوربین فوق‌عریض آیفون‌های ۱۳ پرو به قابلیت فوکوس خودکار باعث می‌شود که عکس‌های گرفته شده با این دوربین، صرف نظر از اینکه سوژه‌ها در چه فاصله‌ای از دوربین قرار دارند، شارپ‌تر باشند.

عرضه آیفون 13 پرو با دوربین بهتر و فوکوس خودکار

نگاهی به پیش‌بینی‌های کو در گذشته نشان می‌دهد که این شخص قبلا گفته بود که اپل در آیفون‌های ۱۳ بهبود‌های مختلفی را در ماژول دوربین آن ها ایجاد خواهد کرد و توانایی‌ های عکاسی این آیفون‌ها برای عکاسی در شب هم بهبود پیدا خواهد کرد.

در کنار آیفون‌های ۱۳، کو همچنین اطلاعاتی را هم درباره‌ آیفون‌های سال آینده یعنی آیفون ۱۴، منتشر کرده است. کو می‌گوید که با وجود اینکه اپل امسال تنها از دوربین فوق‌ عریض مجهز به سیستم فوکوس خودکار در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ استفاده می‌کند، اما این شرکت می‌خواهد تا در تمامی مدل‌های آیفون‌های ۱۴ از دوربین فوق‌ عریض بهبود یافته و مجهز به سیستم فوکوس خودکار استفاده کند.

حالا باید منتظر ماند و دید این گوشی چه شگفتانه های دیگری  برای ما خواهد داشت.